با بالا رفتن موارد COVID-19 در شمال اولین مانیتوبا ، تکاوران برای کمک به شاماتاوا کمک می کنند

نیروهای مسلح کانادا اعلام کرده اند که برای حمایت از اولین ملت شاماتاوا در شمال منیتوبا در حال افزایش است زیرا پرونده های COVID-19 سر به فلک می کشد.

رئیس اریک ردد گفت که او صبح شنبه از مارک میلر ، وزیر فدرال خدمات بومی ، پیامی دریافت کرد که تأیید می کند ارتش “برای شاماتاوا فعال خواهد شد”.

بعداً همان صبح میلر در یک توییت از درگیری ارتش خبر داد.

نیروهای مسلح کانادا در نامه ای به سی بی سی نیوز گفتند که تقریباً شش رنجر کانادایی برای رفع نیازهای آنها با اعضای جامعه کار خواهند کرد.

سخنگوی گفت ، در میان سایر وظایف ، رنجرز به تهیه موارد ضروری مانند غذا ، هیزم و بسته های مراقبت کمک خواهد کرد.

سخنگو نوشت: آنها همچنین پشتیبانی لجستیکی و عمومی مانند “کمک به حمل و نقل ، تأمین مجدد و کمک های بشردوستانه” را ارائه می دهند.

جزئیاتی در مورد محل ورود رنجرز یا زمان استقرار آنها در شاماتاوا ارائه نشده است. نیروهای مسلح گفتند که این پشتیبانی برای مدت 30 روز درخواست شده است.

“نیروهای مسلح کانادا از جامعه شاماتاوا حمایت خواهند کرد تا زمانی که وضعیت اضطراری کاهش یابد و استان ، به همراه سایر منابع بخش خصوصی و فدرال قادر به حمایت موثر از جامعه باشند.”

حدود 1300 نفر در شاماتاوا زندگی می کنند ، یک جامعه پرواز در 360 کیلومتری شرق تامپسون ، من. رهبران محلی از هفته گذشته خواستار کمک نظامی شده اند.

سرخ گفت تا عصر جمعه ، 144 مورد COVID-19 در جامعه وی وجود دارد. Redhead گفت که میزان مثبت بودن آزمایش در اوایل این هفته حدود 68 درصد بود ، اما وی افزود که کارکنان مراقبت های بهداشتی بسیار شلوغ بوده اند و نتوانسته اند آخرین شماره ها را به او ارائه دهند.

Redhead گفت ، یک تیم واکنش سریع فدرال از پزشکان و پرستاران برای حمایت از تیم پاسخ محلی خود در شاماتاوا هستند ، اما تعداد تیم در حال کاهش است.

“تعداد ما رو به کاهش است زیرا بسیاری از آنها یا مثبت آزمایش شده اند یا یک تماس هستند [of a positive case]، و بنابراین آنها ملزم به جدا شدن از خود هستند “.

علی رغم تلاش هایی از قبیل تحمیل قانون منع رفت و آمد ، مأموریت نقاب ، بستن دفتر گروه و مدرسه و اصرار مردم به ماندن در خانه ، تعداد موارد در جامعه وی رو به رشد است.

سالن ورزشی مدرسه به عنوان یک واحد انزوا برای افرادی که تست مثبت دارند استفاده می شود. Redhead گفت ، حدود 24 نفر می توانند در آنجا بمانند و در حال حاضر ظرفیت بالایی دارد. اکنون نزدیک به 40 نفر به خارج از جامعه منتقل شده اند تا بتوانند خود را به درستی منزوی کنند ، اما Redhead می گوید امکانات خارج از ملت اول نیز به مرزهای خود نزدیک شده است.

گاریسون ستتی ، رئیس ارشد سازمان وکالت شمال Manitoba Keewatinowi Okimakanak ، می گوید که Redhead را برای فشار دادن به دولت برای حمایت از او تمجید می کند.

وی روز شنبه در گزارشی گفت: “همه ملل اول می خواهند خودكفا باشند و ما نمی خواهیم كه فریاد كمك بکشیم ، اما همه ما در دوران فوق العاده ای زندگی می کنیم.”

“تمام سطوح دولت باید با هم کار کنند و ارتباطات مداوم و روشنی داشته باشند تا خطرات ناشی از این ویروس کشنده را کاهش دهند.”

تماشا کنید | همزمان با افزایش موارد COVID-19 ، شاماتاوا درخواست کمک نظامی می کند:

رئیس جمعیت اول شاماتاوا در شمال مانیتوبا در حال افزایش درخواست های کمک نظامی در جامعه خود است زیرا تعداد افراد آلوده به COVID-19 همچنان در حال افزایش است. 1:52