بررسی فشار CRA برای جمع آوری مزایای بیش از حد کووید مورد استقبال قرار می گیرد: دفتر وزیر

دفتر وزیر درآمد دایان لبوتیلیر می گوید از تصمیم یک ناظر فدرال برای نظارت بر رویکرد آژانس درآمد کانادا برای جمع آوری اضافه پرداخت های مزایای COVID-19 استقبال می کند.

دفتر بازپرس مالیات دهندگان روز پنجشنبه اعلام کرد که در حال نظارت بر شکایات افرادی است که می گویند با وجود بازپرداخت مزایای همه گیر به دولت، نامه های جمع آوری را از CRA دریافت می کنند.

  • آیا پولی را که برای مزایای بیماری همه گیر بدهکار بودید بازپرداخت کرده اید، اما CRA همچنان می گوید که شما بدهکار هستید؟ یک ایمیل به [email protected] ارسال کنید و داستان خود را به ما بگویید.

CRA در ماه آوریل اعلام کرد که در حال از سرگیری تلاش‌ها برای بازیابی پول از طریق فرآیندی است که آن را “تغییر” می‌نامد، به این معنی که به طور خودکار از پول بازپرداخت مالیات و برخی از مزایا برای تسویه بدهی یک فرد با دولت استفاده می‌کند.

این آژانس می‌گوید که تا 13 آوریل، بیش از 1.1 میلیون اخطار برای افرادی ارسال شده است که مبلغی ناشی از اضافه‌پرداخت از مزایای مرتبط با کووید است، اما خاطرنشان می‌کند که برخی از افراد ممکن است بیش از یک اخطار دریافت کرده باشند.

CRA می گوید نزدیک به 1.4 میلیارد دلار از مزایای COVID بازپرداخت شده است، از جمله حدود 237 میلیون دلار از حدود 775000 نفر از طریق استفاده از جبران.

دفتر حسابرسی کل در ماه دسامبر گزارش داد که دولت فدرال 4.9 میلیارد دلار مزایای بیماری همه گیر را به دریافت کنندگان واجد شرایط از جمله یارانه برای دستمزدها اعطا کرده است.

CRA برای اولین بار در اکتبر گذشته بازپرداخت مالیات را شروع کرد.

یک علامت خواندن
ساختمان کانات دفتر مرکزی آژانس درآمد کانادا (CRA) در روز دوشنبه 17 اوت 2020 در اتاوا به تصویر کشیده شده است. (شان کیلپاتریک / مطبوعات کانادا)

دفتر بازپرس می گوید که همچنان به دریافت شکایات ادامه می دهد و در صورت نیاز تحقیقات رسمی را در مورد این موضوع آغاز خواهد کرد.

بازپرس می گوید که ممکن است مردم از منابع دیگر مانند یک اداره دولتی دیگر از اضافه پرداخت های خود مطلع شده و سپس بدون اطلاع CRA پول را پس داده باشند.

دفتر لبوتیلیه گفت که او در صورت لزوم با بازرس کار خواهد کرد.

جرمی کولارد، دبیر مطبوعاتی وزیر، در ایمیلی گفت: «توجه به این نکته مهم است که در حال حاضر سیستم‌ها و رویه‌هایی بین سرویس کانادا و CRA وجود دارد که یک فرد پرداخت‌های CERB را بازپرداخت می‌کند.