برنامه ریزی شده برای جایگزینی خط لوله خط 3 انبریج ، مجوز اصلی را دریافت می کند

سپاه مهندسان ارتش آمریكا روز دوشنبه یكی از آخرین مجوزهای باقی مانده برای جایگزینی خط لوله نفت خام خط 3 انبریج انرژی در شمال مینه سوتا را تصویب كرد و این پروژه را به مرحله ساخت نزدیك كرد.

در انتشار از دفتر سنت پائول ، سپاه اعلام كرد كه تصميم گرفته پروژه خط 3 انبريج مستقر در كالار “مطابق با تمام قوانين و مقررات فدرال است.”

سرهنگ کارل یانسن ، فرمانده فرمانده منطقه سنت پل ، گفت: “این تصمیم براساس تعادل توسعه و حفاظت از محیط زیست است.”

“تصمیم ما به دنبال بررسی جامع برنامه و تأثیرات احتمالی مرتبط با ساخت خط لوله در آبهای تحت حفاظت فدرال است. کارکنان ما به طور عمدی و گسترده با شرکای فدرال و ایالتی ما ، قبایل شناخته شده توسط فدرال ، سازمان های محیط زیست و متقاضی کار کردند. من اعتقاد داریم که تصمیم ما مبتنی بر علم صحیح است و تعادل بین محافظت از منابع طبیعی و اجازه توسعه مناسب را ایجاد می کند. “

اکنون تنها در فرآیند شش ساله باقی مانده این است که آژانس کنترل آلودگی مینه سوتا مجوز ساخت آب طوفان را برای محافظت از آبهای سطحی در هنگام ساخت از رواناب ها صادر کند و سپس کمیسیون مستقل تاسیسات عمومی می تواند سبز نهایی ارائه دهد. سبک. کمیسیون قبلاً چندین بار این پروژه را تصویب کرده است.

مخالفان خط لوله هنوز شکایت و اعتراض دارند

مخالفان خط لوله ، از جمله گروه های زیست محیطی و بومی ، همچنان در تلاش برای جلوگیری از پروژه شکایت و اعتراض می کنند و درخواست تجدیدنظر از سوی وزارت بازرگانی ایالت در انتظار است. اما هیچ گونه دستورالعملی در نظر گرفته نشده است تا در صورت تأیید نهایی Enbridge از PUC ، از شروع ساخت و ساز جلوگیری کند.

خط 3 از آلبرتا آغاز می شود و قبل از عبور از مینه سوتا در مسیر ترمینال انبریج در سوپریور ، ویس ، گوشه ای از داکوتای شمالی را می گیرد.

انبریج می خواهد بخش مینه سوتا را جایگزین کند زیرا این بخش در دهه 1960 ساخته شده است و افزایش نیازهای نگهداری آن به این معنی است که شرکت می تواند آن را فقط با نیمی از ظرفیت اصلی خود اداره کند.

بخشهای جایگزین در کانادا ، داکوتای شمالی و ویسکانسین در حال حاضر فعالیت می کنند.

مخالفان می گویند این خط لوله نشت در آبهای بکر را که در آنجا اولین ملت ها برنج وحشی برداشت می کنند تهدید می کند و روغن کانادایی که با آن حمل می شود تغییرات آب و هوایی را تشدید می کند.

انبریج می گوید جایگزینی خط لوله ایمن تر است

انبریج می گوید جایگزینی 2.6 میلیارد دلاری ایالات متحده ضمن ایجاد 4200 شغل ساختمانی و ایجاد میلیون ها دلار هزینه محلی و درآمد مالیاتی ، روش ایمن تری برای انتقال نفت به پالایشگاه های آمریکای میانه غربی فراهم می کند.

دولت تیم والز ، فرماندار دموکرات ، با انتقاد دو طرف در رابطه با نحوه اجرای این پروژه روبرو شده است.

دوازده نفر از 17 عضو یک گروه مشاوره MPCA در زمینه مسائل عدالت زیست محیطی پس از تصویب آژانس برای بزرگترین مجوز کیفیت آب برای این پروژه در 12 نوامبر استعفا دادند.

سنا توسط مینسوتا تحت کنترل جمهوری خواهان ، کمیسیونر تجارت والز را در ماه سپتامبر برکنار کرد ، پس از آنکه آژانس وی از آخرین تصویب PUC برای اجرای پروژه درخواست تجدید نظر کرد. این ادعا ادعا می کند که انبریج در تهیه پیش بینی تقاضای روغن برای برد دور از نظر قانونی نتوانسته است.