به روزرسانی مالی طرح هزینه های مرحله بهبودی پس از همه گیری را ترسیم می کند

دولت فدرال در حال نهایی کردن به روزرسانی مالی پاییز است که مشخص خواهد کرد چه مقدار برای پاسخگویی به بحران COVID-19 هزینه کرده است ، و به کشور درک می کند که برای بهبودی پس از همه گیری چه چیزی لازم است – و سعی می کند مقدار قدرت شلیک مالی برای تحقق وعده های بلیط بزرگ مانند داروخانه باقی خواهد ماند.

از مارس 2019 بودجه ای فدرال وجود نداشته است و مقامات متعدد فدرال می گویند این به روزرسانی به سطح جزئیاتی که در بودجه دیده می شود نزدیک نمی شود. درعوض ، این تلاش خواهد کرد تا آنچه در آینده رخ می دهد را نشان دهد و به کانادایی ها نوع محرکی را که دولت فدرال قصد دارد برای جلوگیری از رکود اقتصادی پس از همه گیری بکار گیرد ، درک کند.

یک مقام ارشد دولت در گفتگو با سابقه گفت: “ما باید به کانادایی ها امیدوار باشیم که یک برنامه بهبودی چگونه خواهد بود و چقدر (پول) برای آن داریم.” “شما نمی توانید در طی COVID بهبود یابید ، اما می توانید بهبودی پس از COVID داشته باشید.”

دولت بارها و بارها گفته است که هیچ محدودیتی برای آنچه می خواهد در مرحله اضطراری همه گیر خرج کند وجود ندارد و از کسری سابقه خود دفاع کرده است.

کریستیا فری لند ، وزیر دارایی اخیراً به مجمع جهانی تورنتو گفت: “خطرات ناشی از انفعال مالی بیشتر از خطرات اقدامات مالی است.” “کم کاری خطرناک تر و بالقوه پرهزینه تر از کار زیاد است.”

کوتاه مدت در مقابل هزینه های بلند مدت

همانطور که فری لند در آن سخنرانی نیز اشاره کرد ، در بیانیه اقتصادی تلاش می شود محدودیت هایی در هزینه های محرک کوتاه مدت تا میان مدت تعیین شود و در عین حال آنچه برای هزینه های ساختاری طولانی مدت در برنامه های اجتماعی مانند مراقبت از کودکان و داروخانه در دسترس است ، مشخص شود.

منابع می گویند هزینه های محرک فدرال با برنامه زیست محیطی دولت ترودو تلاقی می کند و می تواند بر ترانزیت ، مسکن و مقاوم سازی انرژی کارآمد متمرکز شود. بودجه این اقدامات می تواند به صورت بسته های یکبار یا چند ساله باشد ، اما لزوماً به افزایش دائمی هزینه های سالانه نمی انجامد.

این فضای بودجه دائمی برای تعهدات اصلی در آخرین سخنرانی تختی برای گسترش دسترسی به مراقبت از کودکان و پیشرفت در جهت برنامه ملی داروسازی در نظر گرفته شده است.

این مقام ارشد دولت گفت: به روزرسانی مالی یک سری پیش بینی های مالی را ارائه می دهد که بهترین و بدترین سناریوها را برای بهبود نشان می دهد. این مقام گفت که اعتماد دولت فدرال به این سناریوهای مالی احتمالاً مقیاس هزینه های ساختاری را تعیین می کند.

انتظار می رود که به روزرسانی مالی فقط این اقدامات را به صورت گسترده تر شرح دهد ، جزئیات بیشتر در بودجه بهار ارائه می شود.

آویزان کردن برنامه ریزی برای به روزرسانی مالی ، تقاضای نخست وزیران برای اولین جلسه وزرا در مورد انتقال خدمات بهداشتی است. نخست وزیران می خواهند دولت فدرال انتقال سالانه بهداشت را حداقل 28 میلیارد دلار در سال افزایش دهد ، در حالی که عمده برنامه های حمایت از بیماری همه گیر را که بسیاری از کارگران و مشاغل به آنها متکی هستند ، مورد استفاده قرار می دهند.

چندین مقام دولتی می گویند که تلاش ها برای نهایی کردن به روزرسانی مالی به آرامی پیش می روند زیرا کشور هنوز در حال حرکت در موج دوم همه گیری است. شماره های بارگیری COVID-19 به طور منظم تغییر می کند و مناطق مختلف کشور در مراحل مختلف قفل هستند.

هدف اصلی به روزرسانی هفته آخر ماه نوامبر بود ، اما منابع می پذیرند که ممکن است به هفته اول دسامبر برسد.