جراحی کاهش وزن تنها نیمی از کار: برداشتن پوست اضافی در NB پرهزینه است

تام اسمیت نصف مردی است که قبلا بود.

با کمک عمل جراحی کاهش وزن برای کوچک کردن شکم، مرد Memramcook نزدیک به 300 پوند از دست داد. و در حالی که این امر به اسمیت جان تازه ای داده است، اما با مشکلات غیرمنتظره ای همراه شده است.

پس از کاهش وزن بسیار زیاد، اسمیت کاملاً پیش بینی می کرد که پوست اضافی باقی بماند. اما او متوجه مشکلاتی که ممکن است ایجاد شود، نبود.

او گفت و این به خوبی فراتر از غرور است. پوست اضافی دست و پا گیر و اغلب دردناک است.

مرد چاقی که پشت میز نشسته و کیک تولدی مقابلش دارد.
تام اسمیت حدود نیمی از وزن بدن خود را به دنبال جراحی اسلیو معده در نوامبر 2019 از دست داد. (ارسال شده توسط تام اسمیت)

در حالی که اسمیت گفت که هیچ کس را از چنین جراحی تغییر دهنده زندگی منصرف نمی کند، او می خواهد آنها بدانند که درگیر چه چیزی هستند.

اسمیت به مردم توصیه می کند که تحقیقات خود را انجام دهند “زیرا این یک تعمیر خودکار نیست”.

“شما هنوز باید کار را انجام دهید. این فقط ابزاری است که به شما در این راه کمک می کند.”

او همچنین به مردم هشدار می دهد که انتظار پوست اضافی را داشته باشند.

نمای جلوی مردی بدون پیراهن که از خود عکس می‌گیرد و چین‌های پوستی پایین شکم را نشان می‌دهد.
تام اسمیت گفت چین‌های آویزان کم پوست از شکم او باعث ناراحتی، تحریک و حتی درد می‌شود. (ارسال شده توسط تام اسمیت)

“فکر نکنید که فقط به دلیل کاهش وزن، پوست اضافی نخواهید داشت، زیرا مهم نیست که چه باشد، پوست اضافی خواهید داشت. من این را تضمین می کنم.”

و اگر آنها به چین‌های پوست شل ختم می‌شوند، اسمیت می‌خواهد مردم بدانند که جراحی بعدی به ندرت تحت پوشش مدیکر قرار می‌گیرد – همانطور که جراحی اصلی است.

بر اساس پاسخ ایمیلی شان هاچارد، سخنگوی وزارت بهداشت، «جراحی‌هایی که برای اهداف زیبایی انجام می‌شوند خدمات تحت مدیکر را ندارند.» «بیشتر جراحی‌های برداشتن پوست برای کاهش وزن واجد شرایط پرداخت نیستند، مگر اینکه پوست اضافی باعث مشکلات پزشکی شود.

“در صورت وجود شک منطقی در مورد پوشش Medicare یک جراحی پیشنهادی، پزشکان موظفند قبل از ارائه خدمات برای تعیین وضعیت پوشش، برای بررسی به Medicare مراجعه کنند.”

اسمیت گفت که دکتر او ارجاع را به مدیکر فرستاده است، اما او هرگز چیزی نشنیده است.

نمایش قبل و بعد از مردی که وزن زیادی از دست داده است.
تام اسمیت درست قبل از جراحی اسلیو معده و چهار ماه بعد از آن. او از آن زمان وزن بیشتری از دست داده است. (ارسال شده توسط تام اسمیت)

دکتر علی حسین، جراح پلاستیک دیپ، گفت که در بیشتر موارد، این جراحی از نظر پزشکی ضروری تلقی نمی شود.

او گفت: «این یک منطقه خاکستری است.

واقعاً مشخص نیست که این کاملاً از نظر پزشکی ضروری است. من می‌توانم بگویم که احتمالاً فقط زمانی از نظر پزشکی ضروری می‌شود که به نقطه‌ای برسد که فرد نتواند کار کند. او نمی‌تواند بلند شود و راه برود. از آنجایی که آن‌ها دارای پوست بسیار زیادی هستند یا عفونت‌های مکرر یا زخم‌هایی در پوست ایجاد می‌کنند، از این قبیل».

حسین گفت، وقتی مدیکر پرداخت می کند، فقط هزینه جراحی را که از نظر پزشکی ضروری است، پرداخت می کند.

او گفت: «به‌عنوان یک جراح پلاستیک، این باعث می‌شود که پوست من با این کار بخزد. “زیرا وقتی کاری را انجام می‌دهیم، می‌خواهیم آن را عالی انجام دهیم. ما می‌خواهیم بهترین نتیجه ممکن را با بهترین جای زخم و زیباترین نتیجه بدست آوریم… ما می‌خواهیم همه چیز بعد از آن خوب به نظر برسد.”

هزینه حذف حداقل 10000 دلار است

حسین هزینه عمل اولیه برای برداشتن پوست اضافی را بین 10000 تا 15000 دلار تخمین می زند و جراحی زیبایی بعدی برای کانتور کردن پوست و به حداقل رساندن جای زخم تقریباً یکسان خواهد بود.

مردی در مقابل آینه حمام سلفی می گیرد تا چین های پوست شل را پس از کاهش وزن قابل توجه نشان دهد.
تام اسمیت پس از کاهش حدود 300 پوندی پس از جراحی اسلیو معده با چین‌های پوست شل باقی ماند. او گفت بدترین ناحیه زیر شکمش است که در این عکس نشان داده نشده است. (ارسال شده توسط تام اسمیت)

او گفت که پوست اضافی نتیجه شایع کاهش وزن شدید و سریع پس از جراحی های معده مانند بای پس یا اسلیو است.

زمانی که این جراحی ها را انجام می دهید، اساساً میزان کالری دریافتی را محدود می کنید، که منجر به کاهش سریع وزن، به ویژه چربی بدن می شود. و پوست زمانی برای سازگاری ندارد، بنابراین پوست بعد از آن بسیار شل می شود. “

حسین گفت: وقتی فردی وزن زیادی از دست می دهد، پوست آویزان می تواند مشکلاتی ایجاد کند.

“این نواحی رطوبت را در زیر چین‌های پوست ایجاد می‌کند و می‌تواند باعث تحریک پوست و چروکیدگی و مواردی از این دست شود. بنابراین، بله، می‌تواند به یک مشکل تبدیل شود.”

همیشه یک مبارزه

اسمیت 43 ساله گفت که همیشه با وزنش دست و پنجه نرم کرده است. با پنج فوت 11 اینچ، او با 530 پوند بالاتر رفت. سلامت جسمانی او رو به افول گذاشت و در نتیجه سلامت روانی او نیز آسیب دید.

“من تقریباً همه چیز را امتحان کردم. فقط نتوانستم از آن نتیجه بگیرم.”

هفت سال طول کشید تا او به 416 رسید.

تا سال 2019، او برای جراحی اسلیو معده مورد تایید قرار گرفت، که اندازه معده او کوچک شد. این به کاهش وزن او کمک کرد و تا تابستان 2021 وزن او به 240 پوند کاهش یافت. در آن اندازه، اسمیت توانست به طور موثرتری ورزش کند و عضله بیشتری بسازد، که وزن او را کمی افزایش داد.

کلاژ سه تصویر از تام اسمیت و همسرش که کاهش وزن او را در طول سه سال نشان می دهد.
تام اسمیت در مراحل مختلف سفر کاهش وزن خود. (ارسال شده توسط تام اسمیت)

مشکل الان پوست اضافی است. بدترین ناحیه شکم اوست. او گفت آویزان است و “قسمت بالای بدن را می کشد، مانند پشت من.”

همچنین زیاد جابجا می شود و در نتیجه چروک می شود که اغلب باعث درد او می شود.

او همچنین باید در مورد تمیز کردن زیر چین‌های پوست بسیار مراقب باشد. به عنوان یک کشاورز، کار او اغلب سخت است و به دلیل پوست اضافی، چین ها اغلب بسیار عرق می کنند.

اسمیت گفت که او اغلب برای کاهش درد به اندازه کافی برای خوابیدن مجبور است مسکن مصرف کند.

او گفت که افراد دیگری را می شناسد که جراحی مشابه یا مشابه او انجام داده اند و آنها نیز تحت پوشش جراحی برداشتن پوست قرار نگرفته اند.

استان‌های دیگر تحت شرایط خاصی پرداخت می‌کنند – یا برای بخش ضروری پزشکی – اما این عمل را به دلایل زیبایی که در نظر می‌گیرند تعمیم نمی‌دهند.

اسمیت گفت که برایش اهمیتی ندارد که زخم ها چگونه به نظر می رسند – او به دنبال درمان زیبایی نیست. او فقط می خواهد از شر چین های اضافی خلاص شود. او حتی حاضر است برای بخشی از جراحی هزینه کند.

“آنها می گویند آرایشی است اما من حتی به دنبال آن نیستم که خوب به نظر برسد. فقط می خواهم از بین برود تا مجبور نباشم با آن کنار بیایم. به نظر می رسد، اهمیتی نمی دهم.”

اسمیت با پوشانده نشدن قسمت لوازم آرایشی مشکلی ندارد، اما وقتی باقیمانده پوست با کیفیت زندگی او تداخل پیدا می کند، او معتقد است که برداشتن آن باید توسط Medicare پوشش داده شود.