حکم جدید نشان می دهد که تنها یک سوم از 120000 عضو اعتصابی PSAC به توقف کار رای داده اند.

طبق حکمی که روز پنجشنبه توسط هیئت کارگری فدرال ارائه شد، تنها 35 درصد از 120000 کارگر فدرال اعتصاب کننده در رای دادن به اعتصاب شرکت کردند.

اسناد نشان می دهد که تنها 42421 عضو اتحادیه خدمات عمومی کانادا (PSAC) رای دادند و از این تعداد بیش از 80 درصد به اعتصاب رای مثبت دادند.

این اتحادیه قبلاً از اعلام درصد اعضایی که به اعتصاب رای داده‌اند خودداری کرده بود.

پنج‌شنبه گذشته، کریس آیلوارد، رهبر ملی PSAC گفت که “اکثریت قاطع” اعضا گزارش دادند که آماده اعتصاب هستند.

اتحادیه در پاسخ به این ارقام که ابتدا در نشنال پست گزارش شد، گفت که «حمایت گسترده» از دستور اعتصاب «در این هفته در صدها صف اعتراض در سراسر کشور قابل مشاهده است، همانطور که بیش از 100000 عضو نشان دادند. بالا.”

اعضای PSAC از روز چهارشنبه اعتصاب کرده اند. این یکی از بزرگترین اعتصابات در تاریخ کانادا و بزرگترین اعتصاب خدمات عمومی فدرال از سال 1991 است.

این اتحادیه خواستار دستمزد بهتر، امنیت شغلی بهتر و حق کار از خانه است.

هیئت مدیره در رای اعتصاب بی نظمی یافت

این شکایت که در هیئت روابط کار و استخدام بخش عمومی فدرال ثبت شد، توسط یک کارمند دولتی به دنبال بی اعتبار کردن اعتصاب ثبت شد.

شکایت او رد شد، اما هیئت مدیره متوجه بی‌نظمی‌های رأی‌گیری «نگرانی قابل توجه» شد.

PSAC پنجره رای گیری را هشت روز کوتاه کرد و آدرس ایمیل صحیحی برای 15000 عضو نداشت. این افراد در عوض نامه ای از طریق پست دریافت کردند – که شامل تاریخ های اشتباه برای رای گیری اعتصاب بود.

در این حکم آمده است که هیچ ارتباطی با اعضای بدون آدرس ایمیل معتبر صورت نگرفته است و از تعهد به اطلاع اعضا از حق رای خود کوتاهی کرده است.

در این حکم آمده است که هیئت مدیره در نظر دارد رای اعتصاب را باطل کند، اما به این نتیجه رسیده است که پنجره کوتاه‌تر رأی‌گیری احتمالاً بر نتیجه رأی‌گیری تأثیری نداشته است.

در این حکم آمده است: «آرای‌هایی که به‌دلیل بی‌نظمی‌ها نمی‌توانستند داده شوند، ممکن است حکم اعتصاب را کمرنگ یا تقویت کنند، اما به نظر می‌رسد که آن را لغو کنند، بسیار بعید به نظر می‌رسد.»

این اتحادیه گفت که افزایش مشارکت رای دهندگان موضوعی است که همه اتحادیه ها، سازمان ها و دولت ها با آن دست و پنجه نرم می کنند.

آیلوارد در بیانیه ای رسانه ای گفت: “شرکت رای دهندگان PSAC بین دورهای چانه زنی و گروه های مختلف کارگران متفاوت است، و ما همیشه در حال یافتن راه های جدیدی برای افزایش مشارکت عضویت در اتحادیه خود هستیم.”