خواهرزاده بیگانه دونالد ترامپ می گوید دایی “عمدا” از پذیرفتن انتخابات امتناع می کند

مری ترامپ ، خواهرزاده جدا شده دونالد ترامپ ، گفت که عموی او “عمدا” از پذیرفتن انتخابات ایالات متحده و انتقال آرام به رئیس جمهور منتخب جو بایدن خودداری می کند.

ترامپ که نویسنده کتاب خاطرات همه خانواده است ، روز یکشنبه در مصاحبه ای گفت: “او قصد دارد این کار را تا زمانی که اجازه دهد بکشاند.” رزماری بارتون زنده. “او پیروان خود را به اقدامات خشونت آمیز سوق می دهد. او عمداً مانع از دولت بعدی می شود.”

بایدن با پیروزی در مجموعه ای از ایالت های نبرد ، ترامپ را شکست داد که رئیس جمهور جمهوری خواه در سال 2016 پیروز شده بود. معاون رئیس جمهور سابق دموکرات همچنین با کسب بیش از 5.5 میلیون رأی ، یا 3.6 درصد درصد ، رای مردم ملی را به دست آورد.

اوایل روز یکشنبه ، رئیس جمهور پس از ظاهر شدن اعتراف برای اولین بار پیروزی جو بایدن در انتخابات 3 نوامبر ، عقب نشینی کرد و گفت که “هیچ چیز را قبول نکرد” و ادعاهای بی اساس خود را در مورد تقلب گسترده در رای گیری تکرار کرد.

ترامپ اظهارات ضد و نقیض خود را در مجموعه ای از پست های توییتر بیان کرد.

ترامپ صبح یکشنبه و بدون ذکر نام از بایدن نوشت: “او به دلیل تقلب در انتخابات پیروز شد.”

حدود یک ساعت بعد ، ترامپ نوشت: “او فقط در چشم رسانه های Fake News پیروز شد. من هیچ چیز را قبول نمی کنم! ما یک راه طولانی در پیش داریم. این یک انتخابات تقلبی بود!”

تماشا کنید | میزگرد آمریكایی رزماری بارتون لایو درباره چرایی اهمیت انتقال آرام ریاست جمهوری:

با میزگرد دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده در انتقال قدرت پس از باخت در انتخابات ، میزگرد آمریكایی رزماری بارتون لایو درباره اینكه این زمان برای دولت ورودی بایدن بسیار حیاتی است ، بحث می كند. 9:22