دوچرخه سوار بریتیش کلمبیا می گوید برخورد «بدشانسی» با خرس او را به بیمارستان فرستاد

مردی بریتیش کلمبیا می گوید که پس از برخورد با یک خرس در حال دوچرخه سواری در ساحل شمالی، در حال بهبودی است.

کوین میلنر از نورث ونکوور می‌گوید سه‌شنبه شب در حال سوار شدن به سراشیبی در منطقه حفاظت‌شده لوور سیمور بود که در حالی که می‌خواست به گوشه‌ای بپیچد، یک خرس سیاه را در چمن‌ها دید.

او می‌گوید که با یک تصمیم دشوار و چند ثانیه‌ای روبرو شده است: یا می‌تواند ترمز کند، که اساساً او را در مقابل خرس پارک می‌کند، یا می‌تواند سعی کند قبل از اینکه حیوان متوجه او شود، از کنار آن بگذرد.

میلنر دومی را انتخاب کرد اما خرس ایده های دیگری داشت.

میلنر در مورد خرس گفت: «او همین الان از آن طرف جاده حرکت کرد. او بلند شد و خیلی سریع شتاب گرفت و مستقیماً به سمت من حرکت کرد، درست در مسیر من.»

او می گوید که با تیغه شانه خرس برخورد کرده و به هوا پرتاب شده است.

میلنر گفت: «اصلا زمانی برای واکنش وجود نداشت. “من حتی به ترمزها دست نزدم… لاستیکم را دیدم و تیغه شانه خرس را دیدم. آخرین فکرم این بود که “این خوب نیست.”

تماشا | دوچرخه سوار می گوید از زنده بودنش پس از برخورد با خرس خوشحال است:

برخورد خرس با دوچرخه سوار در نورث ونکوور.

یک دوچرخه‌سوار در نورث ونکوور می‌گوید از زنده بودنش پس از برخورد خرس خوشحال است. کوین میلنر عصر روز سه شنبه در نزدیکی دریاچه رایس در حال سوار شدن به این حادثه بود. یاسمین گاندام با او در مورد مصیبت وحشتناک و بهبودی اش صحبت کرد.

“ضربه بزرگ آدرنالین”

میلنر گفت که خرس پس از برخورد به جنگل دوید، در حالی که زخمی روی زمین دراز کشیده بود و نگران خونریزی داخلی بود.

او گفت که دوچرخه سواران عبوری کمک کردند. دو دوچرخه سوار به منطقه ای با سرویس سلولی رفتند تا بتوانند با آمبولانس تماس بگیرند. دوچرخه سوار دیگری نیز پیش او ماند.

یک خرس در یک جاده
خرس – که میلنر در این عکس گرفت – بعداً از رویارویی دور شد. (کوین میلنر)

میلنر گفت، در حالی که آنها منتظر کمک بودند، خرس که به نظر می رسید از برخورد نگران نشده بود، برای بررسی صحنه بازگشت.

او گفت: “با بازگشت خرس و من فکر می کردم که ممکن است خونریزی داخلی داشته باشم، آدرنالین شدید و شدیدی دریافت کردم و توانستم بنشینم.”

او متوجه شد دوچرخه سواری که با او منتظر بود یک دوچرخه الکترونیکی دارد و از او خواست آن را قرض بگیرد.

عکس دوچرخه سوار مجروح کوین میلنر از نورث ونکوور، BC
کوین میلنر می‌گوید روز سه‌شنبه پس از برخورد با یک خرس دچار آسیب‌های متعدد از جمله شکستگی استخوان کتف شده است. (کوین میلنر)

“من می گفتم، “هی، فکر می کنی می توانی به من کمک کنی سوار آن دوچرخه برقی شوم؟ من واقعا باید از اینجا بروم زیرا باید به بیمارستان بروم.”

او گفت که او با یک دست دوچرخه را گرفته و از شست بازوی آسیب دیده خود برای فشار دادن به گاز استفاده می کند و به یک پناهگاه رسیده است.

او از کنار دو دوچرخه سواری که برای درخواست کمک به آنجا رفته بودند گذشت، برای پیاده شدن از دوچرخه از آنها کمک خواست، سپس در حالی که منتظر آمبولانس بود با همسرش تماس گرفت. امدادگران سپس او را به بیمارستان لاینز گیت نورث ونکوور بردند.

میلنر، که می‌گوید در ساحل شمالی بزرگ شده و تجربه زیادی در سوارکاری در این منطقه دارد، می‌گوید مطمئن نیست که برای جلوگیری از برخورد چه کاری می‌توانست انجام دهد.

او گفت: «این واقعاً بدشانسی بود.

میلنر می‌گوید مطمئن نیست که چه زمانی از جراحاتش که شامل شکستگی کتف، کوفتگی قلب، دنده‌های کبود شده و تورم است، بهبود می‌یابد.

میلنر، که برای ورزش سه‌گانه تمرین کرده است، می‌گوید که قصد دارد تا زمانی که بتواند به دوچرخه‌سواری بازگردد، و از هم‌اکنون به دنبال مجموعه‌ای از چرخ‌های جدید برای دوچرخه‌اش است.

“این کمی خسته کننده است، اما اگر بازی کنید، پول می دهید، درست است؟” او گفت. “این یک ورزش خطرناک است و من را به هیچ وجه منصرف نخواهد کرد.”

در سال 2020، مترو ونکوور کل منطقه حفاظت‌شده لوور سیمور را بست، زیرا سرویس افسر حفاظت از BC (COS) اعلام کرد یک خرس سیاه دختر 10 ساله‌ای را که در امتداد مسیر راه می‌رفت گاز گرفت.

COS روز پنجشنبه گفت گزارشی در مورد این حادثه دریافت نکرده است.

این سرویس مشاوره ارائه می دهد در هنگام برخورد خرس چه باید کرد در سایت خود