“دکتر بانتینگ عزیز ،:” ده ها نامه برای شرکت در نمایشگاه به مناسبت روز جهانی دیابت

این مکان تاریخی که به عنوان زادگاه انسولین شناخته می شود ، روز جهانی دیابت را با راه اندازی یک نمایشگاه مجازی به نمایش می گذارد که در آن برخی از هزاران نامه به فردریک بانتینگ ، دانشمند کانادایی که تقریباً 100 سال پیش در کشف داروی نجات دهنده زندگی کشف کرده است ، به نمایش گذاشته شده است.

کیت مک دونالد ، دانشجوی دانشگاه وسترن که تابستان گذشته در سایت تاریخی باندینگ هاوس در لندن ، انتن کارورز کرد ، این نمایشگاه با نام عزیز دکتر بانتینگ برگزار شد.

آنجا در خانه ای در خیابان آدلاید بود که مک دونالد نامه هایی را که بازدیدکنندگان از سراسر جهان در اتاق خواب بانتینگ گذاشته بودند ، دید.

مک دونالد ، که سه سال پیش به دیابت نوع 1 مبتلا شد ، گفت که او می خواست این نمایشگاه را برای ارتباط مردم ایجاد کند ، به ویژه در زمانی که از مردم خواسته می شود از نظر جسمی جدا باشند.

کت مک دونالد در کنار مجسمه سر فردریک بانتینگ در بیرون خانه بانتینگ در لندن ، انت قرار دارد. (ارائه شده توسط کت مک دونالد)

“برای من ، وقتی نامه ها را می خواندم ، نشان داد که من تنها کسانی نیستم که اغلب به عنوان یک دیابت نوع 1 احساس می کنم. دانستن اینکه در آنجا جامعه ای با افراد وجود دارد که من هرگز حتی آنها را ملاقات نکرده ام – بسیار خوشحال کننده است ”

مک دونالد نامه ای نوشت که در این نمایشگاه مجازی به نمایش در آمده است.

وی گفت: “من بدون این کشف اینجا نبودم.”

“این چیزی است که زندگی من را به طور روزمره نجات می دهد و بنابراین اینکه من بتوانم فرصت نوشتن این نامه را داشته باشم و از این مرد تشکر کنم ، حتی اگر او از دنیا رفته باشد ، کاتاریک است.”

در سال های گذشته ، صدها نفر از سراسر جهان در روز جهانی دیابت در خانه بانتینگ جمع می شدند تا برخی از نامه های ارسال شده به بانتینگ را بخوانند.

بخشی از نامه ای که در سال 1922 از دختری در بوستون ، ماس به بانتینگ نوشته شده است ، در ادامه این نامه آمده است که او با “سرمی” که بانتینگ کشف کرده بهتر شده است. این نامه یکی از مواردی است که در نمایشگاه مجازی دکتر عزیز دکتر بانتینگ به نمایش درآمده است. (ارائه شده توسط کت مک دونالد)

بازدید کنندگان همچنین می توانند در اتاق خواب بانتینگ گشت بزنند. 100 سال پیش در یک شب اکتبر آنجا بود که بانتینگ نیمه شب از خواب بیدار شد و فرضیه منجر به کشف معروف او را نوشت.

گرانت مالتمن ، متصدی موزه ، گفت: “مردم با آن اتاق ارتباط برقرار می كنند و از بسیاری جهات با دکتر بانتینگ ارتباط برقرار می كنند. این ارتباط فیزیكی آنها با این كشف است كه تا امروز نیز بر آنها تأثیر می گذارد.”

در حالی که این گردهمایی به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 امکان پذیر نخواهد بود ، اما مالتمن امیدوار است که مردم بتوانند از طریق نمایشگاه به یکدیگر وصل شوند.

روز شنبه ، بانتینگ هاوس شعله امید را نیز دوباره شعله ور خواهد کرد.

شعله ابدی ، که در ابتدا توسط ملکه مادر در سال 1989 روشن شد ، در تابستان امسال با یک عمل خرابکارانه خاموش شد.

شعله امید در خانه بانتینگ در لندن ، انت. توسط خرابکاران در 13 ژوئن 2020 خاموش شد. (Travis Dolynny / CBC)

مالتمن گفت: “نمادها مهم هستند و ما به آنها نیاز داریم تا به ما امید بدهند و به ما الهام دهند ، و این چیزی است که شعله بیش از 30 سال انجام داده است تا اینکه خراب شود.” “این به مردم یادآوری می کند که ما هنوز به دنبال درمان هستیم و با هم باید دیابت را پایان دهیم.”

مردم می توانند دوباره شعله ور شدن شعله امید را تماشا کرده و از نمایشگاه عزیز دکتر بانتینگ در صفحه فیس بوک خانه بانتینگ بازدید کنند.

بعد از ظهر رانندگی6:35بانتینگ هاوس لندن روز جهانی دیابت را در میان بیماری همه گیر گرامی می دارد

14 نوامبر روز جهانی دیابت است و خانه بانتینگ لندن این روز را با نمایشگاه ویژه ای جشن می گیرد. میزبان بعد از ظهر درایو کریس دلا توره با متصدیان نمایشگاه گرانت مالتمن و کت مک دونالد صحبت می کند. 6:35