زنجیره خرده فروشی جدید کانادایی از خاکستر مکان های سابق Bed Bath & Beyond راه اندازی می شود

داگ پاتمن، کارآفرین سریالی، قصد دارد با در اختیار گرفتن بیشتر بقایای Bed Bath & Beyond، در زنجیره جدیدی به نام اتاق + فضاها، آخرین سرمایه گذاری خرده فروشی خود را راه اندازی کند.

پوتمن، که زمانی که HMV، Toys ‘R’ Us و DavidsTea ورشکسته شدند، اقدامات مشابهی انجام داده است، قصد دارد برند فروشگاه خانگی را در 21 مکان سابق Bed Bath & Beyond افتتاح کند و اواخر تابستان امسال ویترین فروشگاه BABY را بخرد.

پوتمن در مصاحبه ای به سی بی سی نیوز گفت: “ما مطمئناً فکر می کنیم که این یک منطقه رشد است، بازار عظیم است – میلیاردها و میلیاردها دلار.”

پوتمن می‌گوید این زنجیره مدتی است که به فضای خانه و دکوراسیون نگاه می‌کند و فرصتی را دید که خرده‌فروش آمریکایی ورشکست شد، که باعث شد ده‌ها مکان را در سراسر کانادا ببندد.

او گفت: «این نوعی داستان با بیشتر چیزهایی است که ما می خریم – شرکت های خوبی که راه خود را گم کرده اند. این اشاره‌ای به سرمایه‌گذاری‌های خرده‌فروشی قبلی Putman است، که همگی از یک الگوی مشابه پیروی می‌کنند: ورود و نقل مکان به مکان‌های قبلی یک زنجیره منحل‌شده، یا در برخی موارد خرید خود برند.

ما احساس می‌کردیم که می‌توانیم تیمی را گرد هم بیاوریم که بتواند به بازار کانادا خدمات بدهد، همانطور که Bed Bath & Beyond قبلا انجام می‌داد.»

تلاش پوتمن با 21 مکان پراکنده در سراسر انتاریو، بریتیش کلمبیا، آلبرتا، ساسکاچوان و نیوفاندلند و لابرادور آغاز خواهد شد. این کمتر از نیمی از 50 مکان عجیبی است که Bed Bath & Beyond اشغال کرده‌اند، و پوتمن می‌گوید که خوشحال می‌شد مکان‌های بیشتری را بپذیرد.

او گفت: «هرجا که نیستیم، همچنان به دنبال آن هستیم.

در مجموع، اتاق‌ها + فضاها با 800000 فوت مربع فضای خرده‌فروشی به‌علاوه یک وب‌سایت تجارت الکترونیک راه‌اندازی می‌شوند. این شرکت حدود 500 نفر را استخدام خواهد کرد و این سرمایه گذاری توسط گرگ دایر، مدیر کل سابق Bed Bath & Beyond در کانادا رهبری خواهد شد.

پوتمن می‌گوید که می‌توانست با مکان‌های بیشتری شروع به کار کند، اما صاحبخانه‌ها مستاجران دیگری را در نظر داشتند.

یکی از اصلی‌ترین آنها در خبری جداگانه در روز چهارشنبه فاش شد، زیرا Canadian Tire اعلام کرد که 10 فروشگاه سابق Bed Bath & Beyond را تصاحب کرده و آنها را به مکان‌های Mark’s Work Wearhouse و Pro Hockey Life تبدیل خواهد کرد.

شرایط مالی معامله Putman منتشر نشد، اما برچسب قیمت قرارداد Canadian Tire – 1.6 میلیون دلار برای به دست آوردن 10 اجاره نامه – نشان می دهد که صاحبخانه ها مشتاق یافتن افرادی بودند که 60 مکان عجیب و غریب Bed Bath & Beyond را تصاحب کنند.

رقابت سخت

لیزا آملانی، مشاور خرده‌فروشی، می‌گوید: «آن‌ها مبلغ زیادی به دست آوردند، اما این بدان معنا نیست که هر یک از این سرمایه‌گذاری‌ها بدون ریسک است.

در همین حال، بازار خانه و دکوراسیونی که اتاق‌ها + فضاها را هدف قرار داده است، بزرگ و رو به رشد است، اما در حال حاضر مملو از بازیکنان با تجربه و بزرگ است.

او خاطرنشان می‌کند که یکی از مکان‌های زنجیره‌ای در لندن، استان انترناسیونال، در یک مرکز خرید خواهد بود که در حال حاضر 12 فروشگاه زنجیره‌ای دیگر برای فروش کالاهای مشابه دارد.

“آنها چگونه می دانند که مشتری از آنها چه می خواهد، همانطور که قبلا وجود نداشته اند؟” او گفت. “آن مشتری خانگی بیش از همیشه انتخاب دارد.”

آملانی گفت که استراتژی پوتمن “یک ایده دیوانه کننده است، اما اگر اردک های خاصی درست باشند، می تواند کارساز باشد.”