ساسک. پلیس در حال تحقیق درباره مرگ ناگهانی برای ارتباط با کنت لاو است

پلیس در رجینا تحقیقات خود را در مورد مرگ ناگهانی که ممکن است مربوط به مردی از انتاریو باشد که اوایل این هفته به اتهام فروش مواد کشنده دستگیر شده بود، بازگشایی کرده است.

کنت لاو از میسیساگا، انتاریو، روز سه شنبه به دو اتهام مشاوره یا کمک به خودکشی پس از مرگ دو نفر از مردم منطقه تورنتو در سال جاری دستگیر شد.

ادعا می‌شود که لاو وب‌سایت‌های متعددی را راه اندازی کرده است که مواد مورد استفاده برای اتانازی و خودکشی را می‌فروشند، از جمله بسته‌های نیتریت سدیم با غلظت بالا، یک ماده نگهدارنده معمولی که در دوزهای بالا کشنده است.

در بیانیه ای به سی بی سی نیوز، سرویس پلیس رجینا می گوید که تصمیم برای بازگشایی پرونده در پاسخ به اطلاعات جدیدی که پلیس منطقه ای پیل به خدمات بازرسان ساسکاچوان ارائه کرده است، گرفته شده است.

آنها اطلاعات دیگری در مورد این پرونده ارائه نکردند.

سازمان های مجری قانون در سراسر کشور در مورد این احتمال که مردم در حوزه قضایی آنها ممکن است پودر کشنده را از قانون خریداری کرده باشند، آگاه شدند.

تماشا | قانون دستگیر شد، متهم:

مردی در منطقه تورنتو به اتهام فروش مواد شیمیایی مورد استفاده در خودکشی دستگیر شد

میسیساگا، اونت. مردی به اتهام فروش یک ماده سمی مرتبط با مرگ دو نفر در حومه تورنتو دستگیر شده است. کنت لاو به دو مورد مشاوره یا کمک به خودکشی متهم است.

سایر نیروهای پلیس در سرتاسر کانادا گفتند که با پلیس پیل در تماس بودند یا از این پرونده مطلع بودند.

اما اثرات امواج در خارج از مرزهای کانادا احساس شده است. پلیس پیل ادعا می کند که لاو حدود 1200 بسته را به 40 کشور پست کرده است و می گوید که در تلاش است تا تحقیقات خود را با شرکای بین المللی هماهنگ کند.

بر اساس گزارش های متعدد رسانه های ایتالیایی، مقامات در حال بررسی مرگ یک زن 63 ساله در آوریل در ترنتینو هستند. گزارش ها حاکی از آن است که در مجموع 9 بسته مورد علاقه به ایتالیا ارسال شده است، اما 8 گیرنده دیگر شناسایی و در امان هستند.

تحقیقاتی که توسط روزنامه تایمز لندن انجام شد، قبلاً تجارت ادعایی لاو را با چندین مرگ در بریتانیا و ایالات متحده مرتبط کرده بود.

هم پلیس اسکاتلند و هم آژانس ملی جرم و جنایت بریتانیا به سی بی سی نیوز گفتند که با کانادا و دیگر آژانس های پلیس کار می کنند.

قانون ورشکسته

لاو روز چهارشنبه در دادگاهی در برامپتون در ایالت انتاریو ظاهر شد اما این موضوع به هفته آینده موکول شد. او همچنان در بازداشت است. لاو قبلاً به سی بی سی نیوز گفته بود که اتهامات علیه او نادرست است.

اسناد نشان می دهد که قانون 130000 دلار بدهی داشته و در آوریل 2020 برای ورشکستگی اقدام کرده است.

او قبل از متهم شدن در آشپزخانه یک هتل تاریخی تورنتو کار می کرد. او همچنین یک مهندس حرفه ای دارای مجوز است، اما به دلیل اینکه از فوریه 2012 هزینه های مجوز کمتری را پرداخت کرده است، اجازه فعالیت نداشته است.

اسناد دادگاه مدنی در همان سال نشان می دهد که بانک سلطنتی از قانون به دلیل عدم پرداخت بدهی کارت اعتباری شکایت کرده است. یک قاضی او را به پرداخت 27000 دلار به علاوه سود بدهی ها محکوم کرد.

پلیس پیل می گوید که مکان هایی را در ارتباط با این پرونده جستجو کرده است، اما جزئیاتی ارائه نکرده است.

همسایه‌های خیابان میسیساگا که لاو در آن زندگی می‌کند می‌گویند روز سه‌شنبه، روز دستگیری لا، چندین ماشین پلیس را در بیرون خانه‌ای پارک کرده‌اند. یکی از ساکنان نزدیک گفت که افسران در یک وسیله نقلیه بدون علامت به مدت یک هفته قبل از دستگیری در همان نزدیکی مستقر بودند.

در حالی که برخی از حامیان سلامت روان می گویند که قبلاً از شیوع نیتریت سدیم به عنوان روشی برای خودآزاری آگاه نبودند، آنها می گویند امیدوارند از این مورد نتیجه خوبی حاصل شود.

دیوید اسمیت، مدیر عامل انجمن سلامت روان کانادا، شاخه پیل دافرین، گفت که ممکن است آگاهی را نسبت به نیاز به خدمات حمایتی افزایش دهد.

او گفت: “دیدن کسی که ممکن است با ترویج… خودکشی به عنوان راهی برای احساس بهتر، آن را تضعیف کند، تماشای آن واقعا سخت است.” اسمیت گفت که سازمان او در حال نظارت بر افزایش درخواست ها برای حمایت از بحران است.

او گفت: “اگر به کمک نیاز دارید، تماس بگیرید.”


اگر شما یا کسی که می‌شناسید مشکل دارید، در اینجا می‌توانید کمک بگیرید: