سلین دیون با آهنگ جدید Love Again به موسیقی بازگشت

سلین دیون با اولین بازی خود در یک کمدی رمانتیک جدید، در حال بازگشت به موسیقی خود است.

شعار کبک منتشر شد عشق دوباره در روز پنجشنبه، آهنگ عنوان یک فیلم آینده که او در آن نقش مکمل را بازی می کند. تصنیف ملایم یکی از پنج آهنگ جدید دیون است که در موسیقی متن فیلم که در 12 می عرضه می شود، ظاهر می شود.

برخی از آهنگ های جدید دیگر عبارتند از من خواهم بود، در انتظار شما و عشق زندگی من. این آلبوم همچنین شامل شش مورد از موفقیت های گذشته او، از جمله آنها است این همان گونه هست و حالا همه چیز داره یادم میاد.

تماشا | دیون متن ترانه آهنگ جدید خود را منتشر کرد عشق دوباره:

اولین موسیقی جدید پس از تشخیص اختلال عصبی

این آهنگ ها اولین طعم موسیقی جدید دیون از زمانی است که یک اختلال عصبی نادر او را مجبور به کنار گذاشتن تور جهانی خود کرد.

در ماه دسامبر، دیون اعلام کرد که مبتلا به “سندرم فرد سفت” است، وضعیتی که با اسپاسم شدید ناگهانی عضلانی مشخص می شود و به گفته او راه رفتن را دشوار می کند و او را از استفاده از تارهای صوتی خود برای آواز خواندن به روشی که عادت کرده است باز می دارد. او مجموعه ای از تاریخ ها را لغو و به تعویق انداخت تا روی سلامتی خود تمرکز کند.

عشق دوباره داستان زنی را روایت می کند که از مرگ ناگهانی نامزدش با ارسال پیامک به شماره تلفن همراه قدیمی خود آرامش پیدا می کند، اما ارتباط جدیدی با مرد دیگری پیدا می کند که شماره را دوباره به او اختصاص داده است.