طرفدار Blue Jays هنوز برنده جایزه بزرگ قرعه کشی 2.87 میلیون دلاری نشده است

یکی از طرفداران تورنتو بلو جیز برنده یک جکپات جایزه بزرگ شده است که زندگی را تغییر می دهد – مشکل اینجاست که هنوز کسی آن را ادعا نکرده است.

بنیاد Jays Care، بازوی خیریه Toronto Blue Jays، برنده قرعه کشی شگفت انگیز 50/50 آوریل خود را در روز دوشنبه اعلام کرد که جایزه بزرگ آن 2.87 میلیون دلار تخمین زده می شود. اما تاکنون نتوانسته برنده را پیدا کند.

شماره برنده 2051048083 است.

به گفته این بنیاد، برنده ۲۵۰ بلیت به قیمت ۱۰۰ دلار در ۱۱ آوریل بین ساعت ۶ بعد از ظهر تا ۶:۳۰ بعد از ظهر در ورزشگاه خریداری کرد.

این بنیاد می گوید که بلیت های قرعه کشی 50/50 آن نیز به صورت آنلاین خریداری می شود و می تواند برندگان آن بلیت ها را ردیابی کند زیرا خریداران بلیت آنلاین باید اطلاعات تماس را ارائه دهند.

پخش کننده ورزش تلویزیونی، هازل مای، اگر و زمانی که برنده جلوتر رفت، یک تماس تلفنی به برنده خواهد داد.

این بنیاد می گوید که تمام جوایز باید با شش ماه قرعه کشی مطالبه شوند.

بنیاد می‌گوید پس از آن، هر پولی که مطالبه نشده است به بنیاد اهدا می‌شود و برای پس دادن به جامعه استفاده می‌شود.

این بنیاد در وب‌سایت خود می‌گوید بازی «ابزاری است که به کودکان و جوانان کمک می‌کند تا به توانایی‌های خود دست یابند. شکاف فرصتی در جوامع به حاشیه رانده شده در سراسر کانادا وجود دارد و بسیاری از کودکان با دو اعتصاب از قبل به آن‌ها دست می‌زنند.

ما با ارائه برنامه‌های مبتنی بر بازی متحول کننده زندگی برای بچه‌هایی که بیشتر به آن نیاز دارند، زمین بازی را هموار می‌کنیم.»