عشق توله سگ: رابطه از راه دور آلبرتا پوچ میلیون ها بازدید آنلاین به دست آورد

دو اینفلوئنسر خزدار از ادمونتون، رولو و سادی، قلب میلیون ها نفر را در سراسر جهان از طریق رابطه طولانی خود تسخیر کرده اند.

رولو، ترکیبی از چوپان روتوایلر، و سادی، ترکیبی از هاسکی و ژرمن شپرد، در طول همه‌گیری زمانی که صاحبانشان به یک خانه در ادمونتون نقل مکان کردند، یکدیگر را ملاقات کردند.

علی‌رغم نگرانی اولیه سادی از سگ‌های دیگر، صاحبش کایلا مک‌تیر گفت که او به‌سرعت با سر از روی پنجه رولو افتاد که با خوشحالی محبت‌های او را جبران کرد.

مک‌تیر گفت: “اولین ملاقات آنها بسیار شایان ستایش بود. او غلت زد و بسیار هیجان زده شد و می توان گفت که آنها فقط یکدیگر را دوست داشتند.”

با این حال، زمانی که صاحب رولو، کیتلین بنکس، به کلگری نقل مکان کرد، دوستی دو ساله آنها کوتاه شد.

تماشا | “سر بالای پنجه”: چگونه دو سگ همدم مادام العمر شدند

رابطه از راه دور سگ های آلبرتا میلیون ها بازدید آنلاین را به خود اختصاص داده است

دو سگ اهل ادمونتون، رولو و سادی، قلب میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان از طریق رابطه طولانی خود تسخیر کرده‌اند.

در مواجهه با احتمال جدایی، بنکس و مک‌تیر تصمیم گرفتند که سگ‌ها را به صورت مجازی در تماس نگه دارند و تماس‌های منظم فیس‌تایم برای حیوانات خانگی خود برقرار کنند.

بانک ها تصمیم گرفتند تعاملات مجازی را در TikTok پست کنند، جایی که داستان آنها به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و تنها در یک پست بیش از 22 میلیون بازدید جمع آوری کرد.

بنکس می‌گوید: «همچنین هیجان‌انگیز است که می‌بینیم مردم سگ‌های ما را به اندازه ما دوست دارند و از همان چیزهایی که در مورد آنها انجام می‌دهیم قدردانی می‌کنند.

دو سگ که روی پاهای عقب ایستاده اند.
رولو و سادی در طول دو سالی که صاحبانشان با هم در ادمونتون زندگی کردند، پیوندشان را تقویت کردند. (ارسال شده توسط Caitlin Banks)

در تعامل ویروسی FaceTime بین دو دوست از راه دور، آنها با هیجان به یکدیگر احوالپرسی می کنند.

این ویدئو با مک‌تیر شروع می‌شود و گوشی‌اش را روی صورت سادی گرفته و او با هیجان صفحه را بو می‌کشد و لیس می‌زند. سپس، رولو نیز با دیدن چهره سادی به وجد می‌آید.

رولو در حالی که به سادی خیره می‌شود شروع به ناله کردن و گریه می‌کند و او را وادار می‌کند با صدای بلند زوزه بکشد و سرش به سمت سقف باشد.

هر دو صاحب به این تعامل می خندند در حالی که به طور همزمان سعی می کنند حیوانات خانگی را آرام کنند و با اضطراب جدایی آنها همدلی کنند.

مک‌تیر می‌گوید: «رابطه سگ‌ها بسیار عالی بود زیرا ما می‌توانستیم زمان زیادی را با هم بگذرانیم و سگ‌های ما با یکدیگر همراهی می‌کردند.»

رولو و سادی با حساب TikTok که بیش از 65000 دنبال کننده دارد، به ستاره های رسانه های اجتماعی تبدیل شده اند.

اما این فقط داستان آنها نیست که مردم را به خود جذب می کند – چه آنها روی کاناپه دراز کشیده باشند یا با اسباب بازی ها بازی کنند، شیمی رولو و سادی بینندگان را وادار می کند که برای ویدیوهای بیشتر نظر دهند.