فری لند می گوید ، دولت فدرال برای به روزرسانی مالی و اقتصادی در تاریخ 30 نوامبر ارائه می دهد

وزیر مالیه کریستیا فری لند می گوید که دولت فدرال در 30 نوامبر یک به روز رسانی در مورد سلامت مالی فدرال را که مدت ها انتظار آن را می کشید تحویل می دهد.

وی این خبر را روز دوشنبه در مجلس عوام اعلام کرد. لیبرال ها قول داده بودند که در پاییز امسال کسری فدرال را به روز کنند – سندی که همچنین می تواند شامل اولین گام ها برای دستیابی به یک برنامه ملی مراقبت از کودکان باشد.

دولت بودجه ای را برای این سال مالی تقدیم نکرده است ، اما در ماه ژوئیه آنچه را “عکس فوری” خوانده بود ، تحویل داد که تخمین می زند کسری بودجه به 343.2 میلیارد دلار برسد.

اما این رقم شامل هزینه های اضافه شده از ژوئیه یا وعده های زیادی نیست که دولت از آن زمان تاکنون داده است.

فری لند گفت که دولت به حمایت از کانادایی ها از طریق شیوع همه جانبه و اطمینان از “مقاوم ، فراگیر و پایدار” اقتصاد پس از همه گیری ادامه خواهد داد.

لیبرال ها همچنین گفته اند که این به روز رسانی چشم انداز دولت برای اقتصاد و دستورالعمل های هزینه را برای جلوگیری از کنترل کنترل کسری کسری فراهم می کند.

ناظران به دنبال طرحی برای مدیریت تأثیرات کوتاه مدت همه گیری و همچنین تأثیرات بلند مدت آن بر کشور هستند.

گلدی هایدر ، رئیس شورای تجارت كانادا ، گفت كه او می خواهد رویكردی هماهنگ در مورد همه گیری را در این سند مشاهده كند ، همراه با كمك به بخشهای سخت اقتصادی: مسافرت ، گردشگری و مهمان نوازی.