فیلم آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته ❤️ [ طراحی سایت رایگان ]

در این ویدئوی آموزشی به صورت گام به گام تمامی مراحل طراحی و پیاده سازی وب سایت قرار داده شده است. در ابتدا به این موضوع خواهیم پرداخت که کار وب سایت چیست و در ادامه به صورت کامل تشریح می کنیم که سایت ها چگونه کار می کنند. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا میباشد که با استفاده از آن میتوانیم محتوای سایت مان را کنترل و مدیریت کنیم. حالا مهارت طراحی سایت با وردپرس به یکی از پردرآمدترین مشاغل حوزه آیتی تبدیل شده و بخاطر همین افراد زیادی از این فرصت استفاده کردند و با آموزش وردپرس و یادگیری مهارت طراحی سایت با وردپرس درآمد خوبی را از این راه بدست آوردند مهارتی که هنور در حال توسعه است و بازارش هر روز بزرگ تر میشود. همانطور که می دانید این افزونه حجم بسیار بالایی دارد و طبیعتا سرعت سایت شما را کند می کند، و مسئله سرعت یک سایت یک اولویت بسیار مهم و ضروری برای موتور جستجوی گوگل محسوب می شود، پس شما زمانی که در یک سایت وردپرسی قصد انجام فروش آنلاین را دارید، و مجبور به نصب افزونه ای مانند ووکامرس هستید. از همه مهم تر باید بدانید که وبسایت چگونه کار می کند.

وردپرس تمامی امکانات و تجهیزات لازم را (چه در بحث کنترل طرح و المان های وبسایت، چه در بحث بازاریابی و فروش محصولات و چه در بحث اضافه کردن امکانات مختلف به وبسایت) برای مدیریت هرچه بهتر وبسایت مان مهیا کرده. با دریافت و مطالعه کتاب اموزش وردپرس به شما قول میدهم بتوانید وردپرس را نصب کرده و وبسایت مورد نظر را به هر شکل و هدفی که هست، فیلم آموزش ساخت سایت با وردپرس بسازید. برای اینکه بتوانید راحتتر با وردپرس کار کنید آموزش وردپرس را برایتان در قالب یک کتاب الکترونیکی کاملا رایگان آماده کردیم. بعنوان مثال ارائه پیشنهاد محصولات مشابه یا مکمل قبل از خرید و بعد از خرید – ارائه تخفیف و پیشنهادات لحظه ای برای فروش محصولات – ارسال ایمیل برای تکمیل سبدخرید رها شده توسط کاربر – ارسال پیامک تبریک تولد کاربران و ارائه پیشنهاد خرید با تخفیف ویژه – قیمت گذاری پویا و متغیر برای محصولات – امکان پرداخت بصورت اقساط – تخفیف برای مشتریان وفادار و بسیاری موارد دیگر که براحتی با نصب افزونه برای شما عملیاتی میشود و میتوانید در کمترین زمان ممکن و در بسیاری مواقع کاملا رایگان ایده های خود را در جهت افزایش فروش اجرا کتید.

اما زمانی که شما یک سایت فروشگاهی را می سازید، و یکسری محصولات را در آن ایجاد می کنید، جهت فروش محصولات خود نیازمنتد این هستید که عمیلیات سئو را بروی محصولات مورد نظر انجام دهید تا در موتور جستجوی گوگل دیده شوید. اما برای آموزش و فراگیری سئوی محصولات در وردپرس یک مشکل اساسی که شما دارید، مجبور هستید که افزونه ووکامرس را حتما بروی سیستم مدیریت محتوای وردپرس نصب کنید. شاید باور نکنید اما به راحتی و تنها در ۵ دقیقه میتوانید یک سایت وردپرسی را بصورت پیشفرض راهاندازی کنید. در این فیلم آموزش در سایت وبمستر وردپرس، بررسی خواهیم کرد که یک وب سایت چگونه ساخته می شود. فلسفه بک لینک هم دقیقا یک همچین چیزی است، زمانی که شما در یک وب سایت بک لینک قدرتمند لینک سایت خود را قرار می دهید، درواقع دارید از اعتبار آن سایت قدرتمند استفاده می کنید، که در ویدئو های آموزش سئو به طور کامل نحوه بک لینک گذاری و معرفی چند تا وب سایت قدرتمند برای بک لینک گذاری در اختیار شما قرار داده شده است.

در سایت همیاروردپرس و در بخش قالبهای وردپرسی ما تعداد زیادی از این قالبها را به صورت کاملا رایگان و فارسیسازی شده در اختیار شما قرار دادهایم. خوب است بدانید که به طور کلی امنیت مقولهایست که هیچگاه به صورت 100 درصد تامین نخواهد شد. قرارگیری در رتبه اول تا سوم موتورهای جستجو یعنی افزایش بسیاربالای کسب درآمد شما از سایت، که این موضوع هدف همه افرادست و فوقالعاده است! امروزه بسیاری از سایت هایی که ساخته می شوند با هدف فروش آنلاین و اینترنتی طراحی و پیاده سازی می شوند. اما با رشد و توسعه وردپرس در بخشهای مختلف امروزه با انجام یک مجموعه کارهای نسبتا ساده میتوانید امنیت سایتتان را فوقالعاده بالا ببرید و خیالتان بابت امنیت سایت راحت شود. اما کاملا اشتباه می کنند. تمامی فیلم های آموشی سئو بسیار می تواند به شما کمک کند تا با یک ذهنیت درست و اصولی خدمات مورد نظر خود را در صفحات اول موتور جستجوگر گوگل بالا بیاورید. آموزش سئو، به همراه فیلم آموزش رایگان سئو را در ادامه این بخش می توانید مشاهده نمایید، پس مشاهده این ویدئو های آموزشی می توانید در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی از انتهای همین صفحه و در بخش نظرات، سئوالات و پرسش های خود را وارد نمایید، تا به سئوالات شما پاسخ داده شود.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت فیلم آموزشی وردپرس به زبان فارسی.