لیست عطاری های تهران به همراه آدرس و شماره تلفن

خرید عمده گیاهان دارویی را می توانیم با اطمینان خاطر از عطاری آنلاین ما انجام دهید. در یک بازه زمانی بسیاری از افراد اعتماد خودشون رو نسبت به طب سنتی از دست داده بودند که عمده دلیل آن نا اگاهی افراد و سواستفاده افراد شیاد از این مسئله بوده است، اما با گذشت زمان و شفاف سازی توسط افراد متخصص، صنعت عطاری نیز دوباره رونق گرفت. گل های دارویی بخش عمده ای از داروهای طبیعی را شامل می شوند که برا کنترل و جلوگیری از سایر بیماری ها به صورت های مختلفی که اغلب جوشانده هستند مورد استفاده قرار می گیرند.

از این رو با استفاده از این محصولات می توانند علاوه بر حفظ سلامتی خود از ابتلاء به بسیاری از بیماری ها در سنین بالا جلوگیری کنند که این محصولات شامل گیاهان دارویی، مواد غذایی طبیعی مانند عسل، شیره، انواع آجیل و … بنابراین اگر بدنبال حفظ سلامتی خود هستید محصولات گیاهی را جایگزین محصولات صنعتی و غیر طبیعی کنید. ما در بخش امکان سنجی به شما کمک می کنیم متوجه این موضوع شوید که اگر سرمایه خود را وارد این بازار کنید به سود شماست یا ممکن است به ضرر شما باشد و امکان موفقیت شما در این مسیر چقدر است.

عطاری رفتن آدابی دارد و استفاده از گیاهان دارویی هم محدودیت هایی دارد که اگر شما این محدودیت ها و آن آداب را نشناسید، به دردسر می افتید و گاهی عوارض داروهای گیاهی دامن گیرتان می شود که برای جبرانش باید ده ها قرص و شربت مختلف مصرف کنید. برای استفاده از این بخش هم می توانید وارد بخش آموزش عطاری شوید و ویدئو آن را مشاهده کنید. خرید انواع عرقیات هم از عطاری ها مجاز است اما حواس تان باشد که فروش هر گونه قرص، شربت، پودر یا قطره در عطاری ها غیرقانونی و غیربهداشتی است.

این بسته گیاهی به صورت حضوری و با تعیین وقت در عطاری ما واقع در شهر پردیسان قم و یا با یک جعبه پستی، از طریق پست پیشتاز به تمام نقاط کشور ارسال می شود. عطارمارت با تامین کننده های مختلفی همراه بوده و مناسب ترین قیمت محصولات را نسبت به رقبا دارا می باشد. عطاری آنلاین لوتوس، توزیع کننده انواع گیاهان دارویی و عرقیات گیاهی، با بیش از 10 سال سابقه، در زمینه ی درمان های گیاهی و طب سنتی آماده ی خدمات رسانی به مشتریان عزیز می باشد. پکیج کوچک ما با همان پودرها اما با مقدارهای کمتر و همان پماد برای دو ماهِ اولِ درمان در نظر گرفته شده اند که وزن آن 1350 عطاری خراسانی گرم می باشد.