مدیر ارتباطات ترودو از PMO خارج می شود

کامرون احمد، مدیر باسابقه ارتباطات جاستین ترودو، نخست وزیر، قصد دارد ماه آینده دفتر نخست وزیری را ترک کند.

در همین حال، منابعی که به شرط عدم ذکر نام با سی‌بی‌سی نیوز صحبت کردند، می‌گویند که جرمی برودهرست، که در حال حاضر به عنوان مشاور ارشد نخست‌وزیر خدمت می‌کند، PMO را ترک خواهد کرد تا به حزب لیبرال با آمادگی انتخابات کمک کند.

احمد از ژانویه 2019 مسئولیت ارتباطات سازمان مجاهدین خلق را برعهده داشت، پس از آن که پیش از این به عنوان معاون مدیر فعالیت می کرد. قبل از اینکه لیبرال ها دولت را تشکیل دهند، احمد منشی مطبوعاتی ترودو بود.

خروج قریب‌الوقوع او روز سه‌شنبه توسط رئیس دفتر کیتی تلفورد و معاون رئیس ستاد برایان کلو به کارکنان PMO اعلام شد.

تلفورد و کلو در یادداشتی نوشتند: “کامرون به عنوان عضوی از تیم از روزهای اولیه ما و در کنار نخست وزیر طی سه انتخابات سراسری، نقش مهمی در برقراری ارتباط همه نقاط عطف مهم دولت ما با کانادایی ها ایفا کرده است.”

او در کنار یک تیم باورنکردنی و سخت کوش، به ما کمک کرد تا برنامه و دستاوردهای مترقی دولت خود را از انجام اقدامات تاریخی برای حفاظت از محیط زیست و کاهش فقر گرفته تا ایستادن در کنار اوکراین و حمایت از مردم در طول همه گیری جهانی، به چند نمونه برسانیم. “

احمد تنها دومین مدیر ارتباطات ترودو است. او جایگزین کیت پرچیز شد که در دسامبر 2019 جدا شد. جایگزینی دائمی برای احمد اعلام نشده است.

برودهرست که از سال 2013 تا 2015 مدیر ملی حزب لیبرال بود، در سال 2019 نیز به عنوان مدیر مبارزات انتخاباتی خدمت کرد.