مردان کانادا پس از ضربات بر اسلواکی پیروز شدند تا در مسابقات جهانی هاکی شکست نخورده باقی بمانند

جک کوین در مسابقات قهرمانی هاکی جهان در ریگا، لتونی، روز دوشنبه در حالی که کانادا 2-1 اسلواکی را شکست داد، گل پیروزی را به ثمر رساند.

سام مونتمبولت، دروازه‌بان کانادایی، با متوقف کردن مارتین کرومیاک در آخرین ضربات اسلواکی به پیروزی رسید.

جیک همسایه ها در مسابقات قانونی برای کانادا گلزنی کردند، که در سه بازی با هشت امتیاز (دو برد قانونی، یک برد در وقت اضافه) در گروه A پیشرو است.

پیتر چهلاریک برای اسلواکی گلزنی کرد که با چهار امتیاز (یک برد، یک باخت، یک باخت در وقت اضافه) در رده چهارم گروه قرار دارد.

مونتمبو 23 سیو برای کانادا در وقت های قانونی و اضافه انجام داد.

ساموئل هلوای 42 توقف برای اسلواکی انجام داد.

کانادا روز چهارشنبه برابر قزاقستان در ساعت 1:20 بعد از ظهر به وقت شرقی به میادین بازمی گردد.

تماشا | Montembeault، Quinn، کانادا را به سومین برد متوالی رساندند:

کانادا پس از پیروزی مقابل اسلواکی در مسابقات قهرمانی جهان به رکورد 3-0 رسید

جک کوئین برنده ضربات را به ثمر رساند و سام مونتمبولت، دروازه‌بان، بازی قدرتمندی داشت زیرا کانادا در مسابقات جهانی هاکی IIHF اسلواکی را 2-1 شکست داد.

دسمیت آمریکا را به پیروزی سوم باز می گرداند

در اقدامی دیگر، ایالات متحده باید سخت می جنگید تا با نتیجه 3-2 آلمان را شکست دهد و سومین پیروزی در سه بازی در تامپره فنلاند را کسب کند.

مت کروناتو، شان فارل و رونی آتارد هر کدام برای آمریکایی ها گلزنی کردند و تی جی تینان دو پاس گل در نوکیا آرنا به دست آورد. دروازه‌بان کیسی دسمیت 30 سیو انجام داد.

Coronatto در یک بازی قدرتی با نتیجه 5:10 گل برتری را به ثمر رساند تا پس از اینکه فارل در همان چارچوب نتیجه را 2-2 به تساوی کشاند، رالی را در آخرین دوره تکمیل کند.

پس از اینکه آلمانی‌ها آمریکا را به 4 شوت در دوره ابتدایی محدود کردند، عطارد بن بست بدون گل را در ساعت 5:39 به وقت میانی شکست.

آلمان با گل تساوی ساموئل سورامیس از یک گل کوتاه به پایان رسید و جاستین شوتز در فاصله 5 ثانیه مانده به جدایی به آنها برتری داد.

فنلاند روز دوشنبه در گروه A به مصاف سوئد رفت و چک در گروه B به مصاف لتونی رفت.