مستأجر ویندزور می گوید که پس از یک ماه زندگی با یک راکون، به دنبال راه حلی است

به زودی پس از اینکه کاشا گرین و سه فرزندش به خانه جدیدشان نقل مکان کردند، او می گوید که در اواخر شب شروع به شنیدن صداهایی از دریچه ها و زیرزمین کردند.

او گفت: “این واقعاً مانند یک جگوار به نظر می رسد. اگر صدا را می شنوید، بلند است.”

گرین قبل از اینکه بفهمد چیست، گفت که خانواده اش را به مدت یک هفته در خانه یکی از دوستانش بخواباند. سپس یک روز، وقتی او به دودکش روی بامش نگاه کرد، راکونی به او خیره شده بود.

گرین که ماه گذشته به خانه ای در خیابان داگال نقل مکان کرد، گفت: “شما می توانید صدای خش خش آن را در زیرزمین بشنوید، می توانید صدای خش خش آن را در دریچه ها بشنوید، فقط تمام شب آن را می شنوید.”

“این است [costing] من عقل من، این است [costing] من و فرزندانم می خوابیم.»

گرین می‌گوید که ترسیده است و به دلیل سروصدا و اضطرابی که برای او ایجاد می‌کند، در چند هفته گذشته به سختی می‌خوابد.

تماشا کنید: کاشا گرین می گوید یک راکون یک ماه است که در زیرزمین او زندگی می کند

کاشا گرین می گوید یک راکون در زیرزمین او زندگی می کند

گرین که به تازگی به خانه نقل مکان کرده است، به جنیفر لا گراسا از CBC می گوید که شب ها نمی تواند بخوابد و می ترسد لباس هایش را در طبقه پایین بشویید. او می گوید که شرکت مدیریت دارایی او به اندازه کافی برای خلاص شدن از شر این حیوان اقدام نکرده است.

از زمانی که به شرکت مدیریت دارایی خود – RAM Property Management – در مورد صداهای ماه آوریل و لکه بینی راکون در اوایل ماه می گفت، او می گوید که اقدامات کمی برای گرفتن این حیوان انجام شده است.

او می گوید که یک کارگر کنترل آفات اوایل این ماه آمد و وقتی فیلم صداهایی را که شنیده بود پخش کرد، کارگر متحیر شد و از او پرسید “این چیست؟” او می‌گوید که با این جمله پاسخ داد: “خوب امیدوارم بتوانید به من بگویید.”

او می گوید که کارمند به طور کامل به زیرزمین نرفت و فقط تله هایی برای گرفتن موش ها و موش ها درست کرد – تله هایی که برای راکون خیلی کوچک هستند.

مدیریت املاک می گوید سفرهای “تعدادی” برای رفع این مشکل انجام شده است

در ایمیلی به CBC News، مدیر RAM Property Management، آلانا تامپسون گفت که به دلیل سیاست حفظ حریم خصوصی این شرکت، نمی تواند در مورد وضعیت مستاجر یا صاحبخانه خاصی اظهار نظر کند.

اما تامپسون گفت که این شرکت “مسائل تعمیر و نگهداری را به موقع تحت راهنمایی و دستورالعمل های متخصصان دارای مجوز در هر زمینه حل می کند.”

هنگامی که بیشتر تحت فشار قرار گرفت، تامپسون گفت که این موضوع در حال رسیدگی است و “سفرهای متعددی” توسط پیمانکاران انجام شده است.

زنی چراغ قوه را به سوراخی در سقف گرفته است.
گرین به سوراخ دریچه های زیرزمین خود نگاه می کند. او می‌گوید معتقد است حیوان اینها را باز کرده است. (جنیفر لا گراسا/سی بی سی)

وی با بیان اینکه مراحل بعدی به مستاجر اطلاع داده شده است، گفت: «ما دستورالعمل‌های حرفه‌ای آنها را دنبال می‌کنیم و طبق برنامه‌ریزی پیمانکاران حرفه‌ای، هفته آینده مشکل حل می‌شود».

گرین که ماهانه 1400 دلار اجاره می‌دهد، می‌گوید از اینکه چقدر طول کشیده تا حیوان بیرون بیاید، ناامید است. گرین در زیرزمین لباس‌هایش را می‌شوید و تعدادی از وسایلش را ذخیره می‌کند.

اما او به همان اندازه که نگران راکون است از فضا استفاده نکرده است.

او گفت: “من مادر سه فرزند هستم، شغلی ندارم، بنابراین درآمد اضافی برای انجام این همه کارهایی که صاحبخانه قرار است انجام دهد، وجود ندارد.”

او می گوید که RAM Property Management به او گفته است که چراغ های زیرزمین خانه اش را روشن بگذارد و شب ها موسیقی بلند پخش کند تا حیوان را دور نگه دارد. او می‌گوید همچنین به او گفته شده بود که دریچه‌های خانه‌اش را ببندد، بنابراین او صندلی‌ها و جعبه‌هایی را روی آن‌ها می‌گذارد.

“چطور قرار است اینطور زندگی کنیم؟ شنیدن این حیوان، مجبور شدن وسایلمان را سوار کنیم، دور جعبه ها و چیزهایی قدم بزنیم، در خانه خودمان که اجاره آن را می پردازم؟” او گفت.

درخواست هیئت مدیره مستاجر صاحبخانه ممکن است سالها طول بکشد

گرین به سی‌بی‌سی نیوز گفت که به خودش پیشنهاد خرید تله‌های راکون را داده است، تا زمانی که بتواند هزینه‌های آن را از اجاره‌اش کم کند. اما او می گوید که RAM Property Management تهدید کرده است که در صورت عدم پرداخت کامل مبلغ اجاره، او را اخراج خواهد کرد. CBC از این شرکت خواسته است تا در این مورد اظهار نظر کند.

دانیا مجید، وکیل مرکز حمایت از مستاجران انتاریو (ACTO)، به سی‌بی‌سی نیوز گفت که اگر توافقی صورت نگرفته باشد و او اجاره کامل خود را نپردازد، ممکن است گرین اخطار تخلیه را دریافت کند.

زنی با پیراهنی نارنجی با پس زمینه تار نشسته است.
دانیا مجید یک وکیل در مرکز حمایت از مستاجران انتاریو است. (جنیفر لا گراسا/سی بی سی)

مجید می‌گوید که به نظر می‌رسد گرین هر کاری را که یک مستاجر باید انجام دهد انجام داده است و گام‌های بعدی این است که درخواست‌های حقوق مستاجر و نگهداری را در هیئت مالک و مستاجر (LTB) ثبت کند.

“هیچ کس دوست ندارد یک حیوان وحشی در خانه خود زندگی کند، برخی از آنها ممکن است حامل انگل یا بیماری باشند، بنابراین این چیزی نیست که ما بخواهیم در خانه ادامه دهیم و می تواند یک مسئله بهداشت عمومی باشد، اما می تواند یک رفاه حیوانات نیز باشد. مشکل،” او گفت.

او می‌گوید در این برنامه‌ها، گرین می‌تواند توضیح دهد که دقیقاً چه موضوعی است و می‌تواند درخواست بازپرداخت برای هزینه‌های اضافه‌ای که این موضوع برای او ایجاد کرده است، مانند اینکه اگر تله بخرد یا مجبور شود لباس‌هایش را بیرون از خانه بشویید، بازپرداخت کند.

اما، مجید می‌گوید این تضمینی نیست که LTB بازپرداخت را تأیید کند.

مجید همچنین خاطرنشان کرد که در حال حاضر رسیدگی به درخواست های مستاجر از طریق LTB بیش از 24 ماه طول می کشد. LTB با انبوهی از پرونده ها و تأخیرهای طولانی به دلیل COVID-19 و اقدامات ناکارآمد برخورد کرده است. بنابراین بعید است که نگرانی های گرین به این زودی ها شنیده شود.

مجید می‌گوید که گرین می‌تواند اجاره‌نامه‌اش را هم بشکند و ترک کند، هر چند خطر نمی‌کند فضای مقرون‌به‌صرفه دیگری را پیدا کند و عواقبی از سوی صاحبخانه به خاطر عدم اخطار 60 روزه‌اش پیدا کند.

این یک خطر ایمنی است: شرکت کنترل آفات

شین پیرسون، صاحب شرکت All Things Wild Animal Removal Service & Wildlife Control، می‌گوید بهار زمان شلوغی برای تماس‌های راکون است.

او می گوید در حال حاضر، آنها برخی از تماس ها را برای خدمات رد کرده اند، زیرا می دانند که به این زودی ها نمی توانند با آنها تماس بگیرند.

یک دیوار سیمانی دارای دو سوراخ است که یکی از آنها عایق بیرون می ریزد.
این ها سوراخ هایی در زیرزمین گرین هستند. او می گوید که حیوان عایق را کشیده و مدفوع را نیز پشت سر گذاشته است. (جنیفر لا گراسا/سی بی سی)

پیرسون می گوید که راکون ها معمولاً در دودکش یا اتاق زیر شیروانی هستند و به ندرت پیش می آید که مستقیماً در فضای زندگی قرار گیرند.

“در شب [raccoons are] او می‌گوید: «به‌دنبال مکان‌هایی برای خواباندن نوزادان یا تختخواب‌شان در طول روز و یک دودکش بسیار شبیه به یک درخت توخالی است که طبیعتاً همان چیزی است که آنها در آن زندگی می‌کنند.»

او می‌گوید که راکون‌ها می‌توانند در داخل خانه آشفتگی ایجاد کنند، مانند رها کردن مدفوع و ادرار، پاره کردن تابش یا سوراخ کردن سوراخ‌های دریچه سقف.

او گفت: «ما هرگز نمی‌خواهیم کسی، چه مستاجر یا صاحب خانه، کاری را به تنهایی انجام دهد، این بسیار خطرناک است و همچنین می‌تواند منجر به مرگ حیوانات شود… که می‌تواند باعث بوی بد شود.

پیرسون می‌گوید که شرکت همیشه باید برای ارزیابی وضعیت برای ارائه یک مظنه بیرون بیاید، اما او گفت که آنها تا 100 دلار بالا می‌روند.

پیرسون در مورد وضعیت گرین گفت: “در نهایت باید به این موضوع رسیدگی شود.”

“اگر او راکون را به گوشه اندازد، خطر ایمنی است.”

و با سه فرزند خردسال، گرین می گوید که نگران است که در آنجا زندگی کند.

او می گوید: “خیلی خسته کننده است. من خسته هستم، خسته هستم.”