مشخصات ماشین اصلاح مو و صورت جیمی 2600 قیمت و خرید.

با داشتن یک ماشین اصلاح در خانه برای استفاده خود، نه تنها کار ما ساده تر می شود، بلکه باعث صرفه جویی در وقت ما می شود. این یک محصول ایده آل برای استفاده در خانه است. باتری Jimmy GM-6050 دارای زمان شارژ 8 ساعته است که سریعتر از باتری قابل شارژ است. با یک محصول کاملا شارژ شده، می توان آن را برای حدود 70 دقیقه استفاده کرد. این ماشین اصلاح از جنس استنلس استیل جیمی دارای تکنولوژی برش مستقیم و تیغه ای از فولاد ضد زنگ می باشد. این محصول دارای سه شانه در سایزهای 1، 2 و 3 میلی متری است که کار اصلاح را بسیار آسان می کند.

برای ماشین اصلاح صورت، این میزان شارژ بسیار خوب است. علاوه بر این، طراحی ارگونومیک و وزن نسبتا سبک دستگاه، اصلاح را برای کاربر بسیار راحت تر می کند. هنگامی که دستگاه در حال استفاده است، نشانگر شارژ LED روشن می شود. این مدل علاوه بر درپوش محافظ و برس، یک میله تمیز کننده نیز دارد. ماشین اصلاح چندکاره پروموتر یکی از حرفه ای ترین محصولات موجود در بازار است که می تواند تمامی نیازهای اصلاح سر، صورت، گوش، بینی و پاکسازی صورت را برطرف کند. این دستگاه دارای پنج سری مختلف می باشد. از ویژگی های مهم این دستگاه می توان به استفاده مرطوب و خشک و همچنین زیر دوش اشاره کرد.

بوش جیمی 6255 با طراحی ارگونومیک بسیار آسان برای استفاده و حمل است و دستان شما را در طولانی مدت خسته نمی کند. بدنه اصلی آن تماما از فلز حرفه ای با روکش تیتانیوم ساخته شده است، در حالی که قالب رنگی آن از پلاستیک استیل مانند ساخته شده و از استحکام بالایی برخوردار است. ماشین اصلاح سه تیغ جیمی صاف کننده و حالت دهنده مو GM-6255 از جیمی در دو رنگ سفید و مسی تولید می شود که هر دو به صورت عمده و خرده از فروشگاه های پدیده موجود می باشد. با توجه به صاف کننده جیمی GM-6255 امکان اصلاح با عدد صفر وجود دارد.

ماشین اصلاح صورت یک وسیله الکتریکی و شخصی است که می تواند به اصلاح موهای صورت و بدن کمک کند. بازار گزینه های مختلف مارک و مدل برای ماشین های اصلاح بدن را ارائه می دهد. اگر هنگام انتخاب و خرید ماشین اصلاح بدن گیج شده اید، احتمالاً می خواهید بهترین آن را با کیفیت بالا، امکانات خوب و لوازم جانبی پیدا کنید. در اینجا چهار ماشین اصلاح بدن برتر را به شما معرفی می کنیم. ماشین اصلاح بدن قهوه ای ابزار مناسبی برای مردان حساس و کاملاً منظمی است که می خواهند بدن خود را اصلاح کنند. این یک تیغ فوق العاده دقیق و سریع است.

همچنین چهار شانه با این ماشین اصلاح وجود دارد. با این ماشین اصلاح می توانید دو ساعت اصلاح کنید و در 3 ساعت شارژ می شود.همچنین از شارژ سریع پشتیبانی می کند. در ژاپن قیمت ماشین اصلاح سر کیمی کیمی-1990 حدود 517000 تومان می باشد. یکی از مطرح ترین و قدیمی ترین برندهای ماشین اصلاح موزر است. همه ما مدل کلاسیک آلمانی 1400 را در رنگ جگر می شناسیم.مدل بلک 1400 هم همینطور. اهرم کناری این ماشین اصلاح امکان تنظیم بین 01 تا 3 میلی متر را فراهم می کند. عدد صفر در این دستگاه صحیح نیست اما این کار را می توان به همین روش (به همین راحتی) با باز کردن پیچ های روی شانه فلزی و سفت کردن شانه ها انجام داد.

ماشین اصلاح و اصلاح خط PROGEMEI GM-6125 یک ماشین خوب و مقرون به صرفه برای اصلاح صورت، سر و حتی بدن شما می باشد. یک سازنده چینی به نام PROGEMEI GM-6125 را تولید کرد که کیفیت و عملکرد قابل قبولی دارد. توضیحات ظاهری ماشین اصلاح جیمی GM-6125 Pro در زیر آمده است. ماشین اصلاح جیمی پرو GM-6125 با ظاهری زیبا توسط Wall Detail طراحی شده است. رنگ بدنه آن نقره ای / زرشکی است. ماشین های اصلاح بدنه آلومینیومی و پلاستیکی دارند. ماشین اصلاح دارای طراحی کاملاً گرد است و به راحتی در دست شما قرار می گیرد.

تهیه روغن مخصوص برای تیغه‌های دستگاه، آن را قادر می‌سازد تا خود را حفظ و تمیز کند و در نتیجه دستگاهی با اصلاح دقیق و تیغه‌های تیز و همچنین عمر مفید طولانی‌تری دارد. ماشین اصلاح فیلیپس HC3100 از قطعات باکیفیت ساخته شده است و می توان از آن برای اصلاح سر و صورت استفاده کرد. علیرغم ادعاهای سازنده، این ماشین اصلاح از تیغه های فولادی ضد زنگ استفاده می کند که چهار برابر دوام بیشتری نسبت به تیغه های مورد استفاده در مدل های سازگار دارند.