معرفی درب ضد سرقت رویه لامینوکس

درب ضد سرقت رویه لامینوکس از جمله درب های ایمنی جدیدی در این بازار می باشد که با توجه به ساختار ظاهری متفاوت و جذابی که دارد توانسته تا خریداران زیادی را به سمت خود جذب نماید. به همین خاطر فروش این نوع درب ها روز به روز با افزایش همراه گردیده و انبوه سازان بهترین گزینه را برای استفاده در ورودی ساختمان های آپارتمانی این نوع رویه می دانند.

درب ضد سرقت با روکش لامینوکس از لحاظ مقاومت دارای سطح قابل قبولی می باشد و توانایی مقاومت حداکثری را در مقابل انوع فشار ها خواهد داشت. همانطور که گفته شد ویژگی منحصر به فرد این درب ها طراحی ظاهری زیاد و خاص آن می باشد که باعث تفاوت آن با دیگر درب ضد سرقت ها شده است. برای بررسی بیشتر این درب ها نیاز است تا لامینوکس و مواد اولیه ساخت آن را برای شما بازگو نماییم تا با اطلاعات بیشتری درب مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

درب ضد سرقت لامینوکس

درب های ضد سرقت لامینوکس دارای مزایا و ویژگی هایی اعم از ضد خش بودن پوشش و مقاومت در برابر ایجاد خط و خش می باشد و از ظاهر متفاوت برخوردار است و مواد اولیه رویه آن ها از لمینت تشکیل شده است. در دستگیره درب ضد سرقت روکش ضد خش لامینوکس وجود دارد و نسبت به سایر سطوح درب در برابر نور مستقیم خورشید، رطوبت و گرما مقاومت خوبی دارد. با توجه به قیمت پایین این درب و سهولت تولید رویه آن، این درب مورد توجه بسیاری از سازندگان، سازندگان و غرفه داران در سراسر کشور قرار گرفته است.

این نوع درب ضد سرقت از ورق ام دی اف به ضخامت 8 میلی متر ساخته می شود که در شرایط خاصی یک لایه لمینت ضد خش روی آن پرس می شود و سپس در دستگاه های CNC نقوش مختلفی بر روی آن حک می شود و این شیارها ایجاد می شود. آنها با محلول خاصی رنگ می شوند. این روکش با توجه به صنعتی بودن پوشش آن نسبت به درب های ضد سرقت رنگ پلی اورتان قیمت کمتری دارد و نسبت به سایر درب های ضد سرقت قیمت پایین تری دارد.

در ساخت این درب ضد سرقت از یراق آلات نقره ای استفاده شده است. قطر چارچوب (کف) این درب 14 سانتی متر، ابعاد پشت به پشت چهارچوب 105x210 و ابعاد داخلی چهارچوب درب 191x91 می باشد. از ویژگی های داخلی و اصلی درب می توان به ورق داخلی تقویت شده با 5 پروفیل متقاطع و 4 ضامن استفاده شده در لولا، لولا و سنجاق درب اشاره کرد. درب های ضد سرقت لامینوکس برای استفاده در داخل آپارتمان ها و داخل ساختمان طراحی شده اند و در واقع کپی از نوع درب های گران قیمتی هستند که به صرفه نیز به فروش می رسند تا علاوه بر کیفیت، از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه باشند.

مدل های پرطرفدار درب ضد سرقت رویه لامینوکس

نگرانی‌های امنیتی ناشی از ناآرامی‌های مدنی، و سرقت از جمله موارد دیگر، باعث شده است که اکثر صاحبان ساختمان‌های تجاری و مالکان خانه به طور فزاینده‌ای از درب های ضد سرقت استاندارد استفاده نمایند و درب های رویه لامینوکس با تنوع محصولی که در این بازار دارد، متقاضیان درب ضد سرقت زیادی را به سمت مدل های موجود خود جذب کرده اند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

درب ضد سرقت آرین : درب آرین با رویه لامینوکس با طراحی منحصر به فردی که دارد شاید به نوعی پرطرفدار ترین نوع درب های رویه لامینوکس می باشد که از مقاومت و سطح کیفی بسیار بالایی نیز برخوردار است.

درب ضد سرقت رادین : از جمله دیگر درب های ضد سرقت رویه لامینوکس درب رادین می باشد که با طراحی ظاهری دو رنگ و زیبا همراه شده و از استراکچر داخلی تقویت شده با پروفیل های فولادی برخوردار است که همین موارد باعث تقاضای زیاد آن در بازار درب ضد سرقت کشور شده است.

درب ضد سرقت کارن : درب ضد سرقت کارن با توجه به پوشش ظاهری همراه با طرح های رگه چوبی که دارد از جمله خاص ترین محصولاتی است که شما می توانید از آن در ورودی های ساختمان های خود استفاده نمایید. همچنین این درب از یراق آلات با کیفیت مانند قفل ضد سرقت تیپ ترک و لولای های جوشی همراه شده تا حداکثر ایمنی را برای استفاده در ورودی خانه و محل کار شما داشته باشد.

درب ضد سرقت نگین ونگه : این مدل از سری ضد سرقت های رویه لامینوکس نیز دارای ساختار ظاهری ساده و زیبایی بوده و بیشترین انبوه سازان نیز این مدل را برای استفاده در خانه های آپارتمانی تازه ساخت استفاده می کنند.

بطور کلی مدل های معرفی شده از درب های رویه لامینوکس از جمله پر تقاضاترین نوع این محصولات می باشند که در تولیدی های مختلف از جمله مجموعه افرامهر طراحی و با بهترین کیفیت ممکن ساخته می شوند. درمورد قیمت درب ضد سرقت رویه لامینوکس نیز باید بگوییم که نسبت به سایر رویه ها دارای قیمت مقرونه به صرفه و مناسب تری برای مشتریان دارند و برای انتخاب در محدوده درب های ارزان و با کیفیت بهترین گزینه برای خریدارن محترم محسوب می شوند.

منبع: https://aframehr.com/blog