مقام بهداشت می گوید: “امیدوار کننده” شروع پروتکل های سلامتی برای مسابقات قهرمانی هاکی نوجوانان جهان

معاون بهداشت عمومی کانادا می گوید که پروتکل های اولیه بهداشت و ایمنی پیشنهادی برای مسابقات قهرمانی هاکی خردسالان در ادمونتون “امیدوار کننده” به نظر می رسد.

دکتر هاوارد نجو روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: “ما در حال بحث و گفتگو با هاکی کانادا و همه شرکای مربوطه از جمله مقامات بهداشت عمومی در استان آلبرتا هستیم.” “من فکر می کنم پیشنهادها و آنچه در حال حاضر برای ما ارائه شده بسیار امیدوار کننده به نظر می رسد. بسیار خوب به نظر می رسد.

Njoo گفت مفهوم “حباب” برنامه ریزی شده برای این رویداد ، جایی که بازیکنان و کارکنان تیم از عموم مردم جدا شده و هواداران مجاز به حضور در بازی ها برای جلوگیری از گسترش COVID-19 نیستند ، موفقیت ثابت شده در NHL را دیده است و NBA

ادمونتون یکی از شهرهای حبابی بود که NHL فصل 20-2020 پس از چند ماه وقفه به دلیل همه گیری ، از اول آگوست از سر گرفت. هیچ تست مثبتی در طول دوره پس از NHL در ادمونتون و تورنتو ثبت نشده است.

Njoo گفت: “مطمئناً درسهایی که آموخته ، تجربه ای که آلبرتا تجربه کرده است زیرا آنها یکی از مراکز اصلی بازیهای پلی آف NHL را داشته اند ، مطمئناً در جایگاه خوبی به آنها خدمت خواهد کرد.” “بنابراین در این مرحله ما هنوز در حال بررسی پیشنهادها هستیم ، اما می توانم از نظر فنی بهداشت عمومی بگویم خوب به نظر می رسد.”

آكیل توماس از كانادا در مسابقات جهانی هاكی نوجوانان در 5 ژانویه 2020 در استراوا ، جمهوری چک ، گل برنده بازی را در بازی با مدال طلا به ثمر رساند. مسابقات قهرمانی هاکی نوجوانان جهان در سال 2021 در راجرز پلاس در ادمونتون برگزار می شود و در طی همه گیر COVID-19 هیچ طرفداری در آن حضور ندارد. (ریان ریمورز / مطبوعات کانادایی)

با این حال ، جوجو گفت که مقامات بهداشت عمومی هنوز در حال بررسی پیشنهادها هستند و “چیزهای زیادی می تواند اتفاق بیفتد” از هم اکنون و شروع مسابقات ماه آینده.

“مردم تشخیص می دهند که هنوز هم آن عامل ناشناخته وجود دارد از نظر وضعیت در آن زمان کانادا.”
او گفت.

مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان قرار است 25 دسامبر تا 5 ژانویه برگزار شود. انتخاب کانادا از سه شنبه در Red Deer ، آلتا آغاز شد و قرار است تا 13 دسامبر ادامه داشته باشد.

مرز بین المللی کانادا بسته است و افرادی که وارد این کشور می شوند مشمول قرنطینه اجباری 14 روزه می شوند. تیم های NHL برای راه اندازی مجدد NHL وارد کانادا شدند ، یک قرنطینه اصلاح شده گروهی انجام دادند ، که به اعضای تیم اجازه می داد با هم ایزوله شوند.

کانادا پس از کسب طلا در مسابقات قهرمانی 2020 جمهوری چک به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی نوجوانان جهان در خانه است.