ناظر حفظ حریم خصوصی می گوید او به دنبال اصلاحاتی در قانون جدید حریم خصوصی خواهد بود

سازمان نظارت بر حریم خصوصی کانادا امروز گفت که وی قانون جدید حریم خصوصی دولت فدرال را بهبود قوانین موجود می داند ، اما او در مورد برخی از جنبه های این لایحه نگرانی دارد و به دنبال اصلاحاتی است.

دانیل تررین ، کمیسر حریم خصوصی امروز در بیانیه ای گفت: “این طرح جاه طلبانه اصلاحات شامل چندین پیشرفت قابل توجه است. با این حال ، این لایحه همچنین تعدادی سوال در مورد توانایی آن در محافظت موثر از حریم خصوصی در یک جامعه دیجیتال که به طور مداوم در حال پیشرفت است ، ایجاد می کند.”

دولت لیبرال اوایل این هفته قانون اجرای منشور دیجیتال را معرفی کرد – یکی از بزرگترین اصلاحات قانون حریم خصوصی کانادا در دهه های گذشته.

طبق قانون پیشنهادی ، برای جدی ترین تخلفات شرکت ها ممکن است تا پنج درصد درآمد جهانی یا 25 میلیون دلار جریمه نقدی داشته باشند – هر کدام که بیشتر باشد.

این قانون همچنین به کمیسر حریم خصوصی فدرال اختیاراتی برای سفارش ، از جمله توانایی مجبور کردن سازمانی به پیروی از قانون و دستور دادن به یک شرکت برای جلوگیری از جمع آوری داده ها یا استفاده از اطلاعات شخصی می دهد.

کمیساریا جریمه هایی را به دادگاه جدید اطلاعات شخصی و حفاظت از داده ها پیشنهاد می کند که مجازات های مالیاتی را در نظر گرفته و فرجام خواهی دستوراتی را که طبق قانون جدید صادر شده است ، مورد رسیدگی قرار می دهد.

این شرط توسط تررین مشخص شد ، وی گفت كه او نگران توانایی قضاوت به موقع است.

وی گفت: “ما معتقدیم كه شهروندان باید به درمان های سریع و م accessثر دسترسی داشته باشند. ما در حال بررسی این موضوع هستیم كه آیا افزودن ساختار جدید به این نتیجه می رسد یا خیر.”

حریم خصوصی باید برنده اقتصاد باشد: تررین

تررین همچنین اظهار داشت که وی با تأکید بر “اهمیت استفاده از اطلاعات شخصی برای فعالیت اقتصادی” ، از جنبه هایی از این لایحه که به گفته وی دریچه “استفاده تجاری جدید از اطلاعات شخصی بدون رضایت” باز است ، نگران است.

وی گفت: “از نظر ما ، مجاز بودن فعالیت های تجاری در چارچوب حقوق ، به جای قرار دادن حقوق و منافع تجاری در یك زمینه ، امری عادی و منصفانه است.”

“به طور کلی ، دستیابی به اهداف تجاری و حفاظت از حریم خصوصی به طور همزمان امکان پذیر است. اینگونه ما نوآوری مسئولانه را تصور می کنیم. با این حال ، در مواردی که تعارض وجود دارد ، فکر می کنیم که حقوق باید حاکم باشد.”

تررین گفت که از عناصر این لایحه که الزامات شفافیت برای استفاده از هوش مصنوعی را وضع می کنند ، خوشحال است. وی گفت که همچنین خوشحال است که می بیند زبان رفتار صنعت با “قانون خواناتر” که حقوق و تعهدات را به جای توصیه ها تعیین می کند ، جایگزین می شود.