نخست وزیران آتلانتیک از دولت فدرال می خواهند که قوانین جدید سوخت پاک را به تعویق بیندازد

چهار نخست وزیر آتلانتیک کانادا از دولت فدرال می خواهند تا اجرای مقررات جدید سوخت پاک خود را به تعویق بیندازد.

رهبران استانی در بیانیه‌ای خبری در روز پنجشنبه گفتند که می‌خواهند تا زمانی که طرحی برای رسیدگی به آنچه که آن‌ها «تأثیر نامتناسب مقررات بر کانادایی‌های آتلانتیک» می‌خوانند، که بسیاری از کالاهای مورد نیاز مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها باید در آنجا حمل و نقل شوند، وقفه ایجاد شود. .

“من فکر می کنم ما به دلایلی در اینجا منحصر به فرد هستیم. اول از همه، ما گزینه های زیادی نداریم از این نظر که یک پالایشگاه بزرگ داریم که بیشتر سوختی را که برای منطقه استفاده می کنیم تولید می کند.” دنیس کینگ، نخست‌وزیر PEI به CBC گفت قدرت و سیاست پنجشنبه.

شورای نخست وزیران آتلانتیک تقریباً چهارشنبه با استیون گیلبولت، وزیر فدرال محیط زیست و تغییرات آب و هوا برای بحث در مورد این موضوع ملاقات کرد.

نخست وزیران آتلانتیک از دولت فدرال می خواهند که مقررات جدید سوخت پاک را به تاخیر بیندازد

کینگ که در حال حاضر ریاست شورا را بر عهده دارد، نگرانی های خود را در مورد زمان بندی مقررات جدید این هفته در مجلس قانونگذاری جزیره پرنس ادوارد ابراز کرده بود. او گفت که تورم به شدت به کانادایی های اقیانوس اطلس ضربه می زند و چشم انداز دو طرح فدرال برای افزایش قیمت بنزین در سال جاری چندان خوشایند نیست.

هم مقررات سوخت پاک و هم افزایش مالیات کربن قرار است از اول جولای اجرایی شوند.

کینگ گفت که سوخت گرمایش خانه به تنهایی 17 سنت در هر لیتر در PEI در 1 ژوئیه افزایش می یابد.

او گفت: «وقتی از منظر اقیانوس اطلس به آن نگاه می‌کنید، ما بالاترین هزینه زندگی را داشته‌ایم، فشارهای تورمی در اینجا بالاتر از سایر نقاط کشور اندازه‌گیری شده است.»

“بنابراین ما فکر می کنیم، خوب می دانیم، که مصرف کنندگان در اینجا به شدت از تورم ضربه خورده اند و ما نمی توانیم هزینه بیشتری را در پمپ متحمل شویم، و داشتن چنین ضربه ای مضاعف بر اقتصاد ما تأثیر می گذارد … و این باعث می شود که جذب برای جزیره نشینان و آتلانتیک کاندی ها دشوار است.”

نخست وزیران نگران تأثیر مقررات بر قیمت سوخت و عرضه سوخت هستند. آنها همچنین نگران هستند که هزینه های سایر کالاهای وارداتی به منطقه را افزایش دهد.

سخنگوی Guilbeault بیانیه ای را در واکنش به تماس نخست وزیران در اواخر روز ارسال کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است که پالایشگاه‌هایی که فرآورده‌های نفتی را در آتلانتیک کانادا انجام می‌دهند در نتیجه مقررات جدید با «هزینه‌های بسیار ناچیز و افزایشی» مواجه خواهند شد و باید بتوانند این هزینه‌ها را از حاشیه سود خود پوشش دهند و در عین حال تغییراتی را برای کاهش ردپای زیست‌محیطی خود ایجاد کنند. .

در این بیانیه آمده است: «بین سال‌های 2019 تا 2022، حاشیه سود پالایشگاه‌ها در آتلانتیک کانادا از کمی بیش از 10 سنت در هر لیتر به تقریبا 50 سنت در هر لیتر رسید.

“به سادگی هیچ دلیلی وجود ندارد که آنها باید هزینه ها را در اول جولای به مصرف کنندگان تحمیل کنند.”