نخست وزیر هشدار می دهد حمایت COVID-19 دولت فدرال “بی نهایت” نیست

نخست وزیر جاستین ترودو امروز گفت که او به نخست وزیران هشدار داده است که اگر به زودی پرونده های COVID-19 خود را پایین نیاورند ، باید انتخاب های “غیرممکن” انجام شود.

اظهارات وی در پی تماس عصر پنجشنبه بین نخست وزیر و نخست وزیران است.

“یکی از مواردی که من برجسته کردم این است که منابع ما در دولت فدرال بی نهایت نیست ، چه در مورد پشتیبانی از ردیابی تماس باشد ، چه پشتیبانی اضافی در [personal protective equipment]، پشتیبانی از طریق ارتش یا صلیب سرخ. ترودو امروز در اوایل جلسه توجیهی رسانه های خود در مورد بیماری همه گیر ، به منظور حمایت از استانها در آنجا حضور داریم.

“اما یک آستانه وجود دارد که فراتر از آن وقتی پرونده ها بیش از حد افزایش می یابد ، ممکن است مجبور شویم انتخاب های بسیار دشواری در مورد محل استقرار منابع محدودی که داریم انجام دهیم.”

تماشا: ترودو به نخست وزیران در مورد افزایش پرونده های کار COVID هشدار می دهد

نخست وزیر جاستین ترودو می گوید كه در بحث خود با نخست وزیر تأكید كرد كه در صورت عبور از محدوده دولت فدرال ، انتخاب های دشواری ممكن است انجام شود. 1:15

ترودو تأکید کرد که دولت فدرال هنوز در مرحله انجام “انتخاب های دشوار” نیست.

وی گفت: “كنترل ویروس هم اكنون تصمیمات و انتخابهای غیرممكن را كه ممكن است برای تصمیم گیری در جاده ها داشته باشیم ، كاهش می دهد.”

“با کم شدن منابع ، بیمارستانها در مناطق مختلف کشور دچار تنگنا می شوند ، زیرا مردم از جستجوی تماس منصرف می شوند. دولت فدرال می تواند مقدار بیشتری اضافه کند اما نه مقدار نامحدود.

“به همین دلیل همه ما باید اطمینان حاصل کنیم که به انواع سنبله های پیش بینی شده نرسیده ایم ، که با نزدیک شدن به زمستان همه متوجه می شویم که باید این مسئله را دوباره تحت کنترل درآوریم و همه باید وظیفه خود را انجام دهند. “

دکتر ترزا تام ، مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا ، در همان جلسه توجیهی گفت که مدل سازی جدید نشان می دهد این کشور در مسیر ثبت 10000 مورد جدید در روز تا اوایل دسامبر است.

صرفه جویی در کریسمس

تام گفت: “ما بدیهی است که در زمینه آماده سازی واکسن سخت کار می کنیم اما این زمان بر است ، بنابراین ما باید همه تلاش کنند.”

“از جایی که من نشسته ام ، هرجای خارج از حباب آتلانتیک ، حوزه های قضایی اقیانوس اطلس و سرزمین ها ، آتش سوزی در مناطق مختلفی در حال آتش سوزی است. اکنون زمان کنترل افراد است.”

تام افزود ، مگر اینکه اکنون تدابیری اتخاذ شود و منحنی آن مسطح شود ، همه گیر بر اجتماعات کریسمس تأثیر می گذارد.

“تم در حال حاضر ، خوب به نظر نمی رسد. مردم باید دوست داشته باشند ، واقعاً همه چیز را جدی بگیرند” ، و استان های پرری را به عنوان منطقه ای كه كار زیادی برای انجام دادن دارد ، از هم جدا كرد.

هشدار روز جمعه به دنبال اظهارات هوشیارانه ترودو در روز سه شنبه ، هنگامی که وی از استانها و سرزمین ها خواست “کار درست” را انجام دهند و محدودیت هایی را برای مقابله با افزایش اخیر موارد COVID-19 اعمال کند.

این اخطار با همه نخست وزیرها خوب بازی نکرد.

نخست وزیر ساسکاچوان اسکات مو گفت که طرح این موضوع به عنوان “گزینه ای کاذب” بین محافظت از سلامت کانادایی ها و محافظت از اقتصاد برای نخست وزیر “بسیار ناخوشایند” است.