هزینه نهایی حل و فصل آزار جنسی RCMP امروز مشخص خواهد شد

امروز بعداً مردم خواهند فهمید که دولت فدرال چه مقدار پول به هزاران زنی که گفته اند هنگام کار در RCMP مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند پرداخت کرده است.

سازش Merlo-Davidson ، به نام شاکیان دادرسی Janet Merlo و Linda Davidson ، شامل کسانی است که هنگام کار برای RCMP در طی سپتامبر 1974 مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند. آنها شامل زنانی هستند که هنگام کار آزار جنسی و تبعیض جنسی یا گرایش جنسی داشته اند به عنوان افسران منظم RCMP ، اعضای غیرنظامی یا کارمندان خدمات عمومی RCMP.

هر قربانی واجد شرایط پرداخت بین 10 تا 220 هزار دلار بود.

در سال 2016 ، دولت لیبرال 100 میلیون دلار برای پوشش ادعاها اختصاص داد. در آن زمان ، RCMP انتظار داشت كه حدود 1000 زن ادعا كنند.

در عوض ، دفتر میشل باستاراچه – قاضی دادگاه عالی سابق که توسط دادگاه فدرال برای تصمیم گیری در مورد ادعاها استخدام شده بود – بیش از سه برابر این تعداد دریافت کرد.

سال گذشته ، دولت فدرال 50 میلیون دلار اضافی برای تأمین هزینه های رو به رشد شهرک ها وعده داده بود.

به مدعیان موفق در مقیاس کشویی جبران خسارت پرداخت شد ، از ادعاهای سطح یک – که نظرات جنسی را پوشش می دهد – تا ادعاهای سطح شش شامل “اجبار” [the] شاکی برای انجام اعمال جنسی نافذ. “

انتظار می رود گزارشی که صبح امروز از طرف باستاراچه ارائه خواهد شد ، به تفسیر میزان پرداختی در سطوح مختلف بپردازد.

گزارش نهایی وی توصیه های وی برای RCMP را براساس تجزیه و تحلیل ادعاهایش بیان می کند.

RCMP به توافق دوم – برای حدود 100 میلیون دلار دیگر – برای زنان در معرض آزار جنسی یا تبعیض جنسیتی رسیده است در حالی که آنها برای نیرو در نقش های غیر پلیس کار می کردند.