همیلتون برای کشف «ثبت نام مدافع»، جایی که ساکنان می توانند میزبان افرادی باشند که بی خانمانی را تجربه می کنند

شورای شهر همیلتون با ایده «ثبت نام مدافع» پیش می‌رود که به ساکنان اجازه می‌دهد از فردی که در یک کمپ زندگی می‌کند میزبانی کنند.

شورا روز چهارشنبه 9-6 به نفع بررسی بیشتر این پیشنهاد رای داد.

این شهر به دنبال اوشاوا، انترناسیونال خواهد بود، که در دسامبر 2020 شروع به اجرای طرح مشابهی به نام برنامه حمایت مالی روح در خدمات کرد.

برنامه حمایت مالی اوشاوا بر اساس برنامه حمایت از پناهندگان در سال 2015 است که به پناهندگان سوری کمک کرد تا به زندگی در کانادا عادت کنند. این برنامه به پناهندگان کمک کرد مسکن، شغل و ارتباطات اجتماعی پیدا کنند.

آندریا هوروات، شهردار همیلتون در جلسه شورای روز چهارشنبه، جایی که او به حمایت از پیشنهاد هدایت کارکنان شهر برای بررسی امکان‌سنجی چنین برنامه‌ای در همیلتون رای داد، گفت: «من فکر می‌کنم ما باید راه‌حل‌گرا باشیم.

هوروات گفت که او طرفدار دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اینکه داشتن دفتر ثبت وکالت چه معنایی برای شهر دارد، از نظر هزینه و حجم کار برای کارکنان شهر است.

شرکت‌کنندگان در رجیستری می‌توانند در هر زمان از شرکت انصراف دهند. اعضای شورای شهر اجازه حضور دارند.

بخش 1 کان. مورین ویلسون گفت که این ایده را مشکل‌ساز می‌داند و می‌گوید که مسائل اردوگاه شهر “با یک عمل خیرخواهانه فردی حل نمی‌شود.”

زنی در اتاق شورا صحبت می کند.
مورین ویلسون، مشاور بخش 1، به پیشنهاد پیگیری ایده ثبت وکلای مدافع به عنوان راهی برای حمایت از افرادی که بی خانمانی را تجربه می کنند، رای منفی داد. (الکس لوپول/سی بی سی)

ویلسون گفت که حمایت از افرادی که در کمپ ها زندگی می کنند باید به عهده استان باشد و شهر باید با استان پای میز مذاکره بنشیند تا راه حل ها را بررسی کند.

او گفت: «ما برای تقسیم بار به کمک نیاز داریم.

بر اساس داده‌های شهری، تا آوریل، بیش از 1600 نفر «بی‌خانمان فعال» بودند.

نگرانی در مورد ایمنی، نیاز به راه حل های بلند مدت

شبکه پشتیبانی همیلتون (HESN) برخی نگرانی ها را به اشتراک گذاشت در مورد عدم ارائه راه‌حل‌های بلندمدت از سوی اداره ثبت برای کسانی که بی خانمانی را تجربه می‌کنند و خواستار دسترسی بهتر به مسکن شد.

“نوع مسکنی که به کسی اجازه می دهد در خانه بماند، در واقع فقط به نیازها وابسته نیست – بلکه به در دسترس قرار گرفتن مسکن، صرف نظر از دسترسی به درآمد، نیز بستگی دارد. بی خانمانی یک شکست اخلاقی نیست – اما زمانی ایجاد می شود که شما می توانید آن را داشته باشید. این شبکه همزمان با برگزاری جلسه چهارشنبه در توییتر نوشت: «استطاعت آن را نداشته باشید».

اسکرین شات از رای نهایی شورا.
شورای شهر همیلتون با 9-6 رای به نفع بررسی یک رجیستری مدافع داد، جایی که ساکنان می توانند میزبان افرادی باشند که بی خانمانی را تجربه می کنند. این ایده در جلسه کمیته مسائل عمومی در 17 مه مطرح شد و در 24 مه در شورا به رای گذاشته شد. (شهر همیلتون)

بخش 9 کان. برد کلارک که به این پیشنهاد رای منفی داد، گفت که نگرانی‌های امنیتی با یک دفتر ثبت دارد. او گفت که این می تواند هم داوطلبان و هم فردی را که بی خانمانی را تجربه می کند در معرض خطر قرار دهد.

او گفت: «مسئولیت در این مورد بسیار زیاد است.

HESN همچنین نگرانی های خود را در مورد ایمنی به اشتراک گذاشت. “این نگران کننده است که می شنویم این شهر پیشنهاد می کند که صاحبان خانه های فردی می توانند با خیال راحت افرادی را که در پناهگاه ها زندگی می کنند “اسکان” دهند. بنابراین بسیاری از ساکنان تجربه این کار را دارند. [intimate partner violence]، خشونت خانوادگی و [gender based violence] – این شورا چگونه ایمنی را تضمین خواهد کرد؟

شبکه فراخوان داد اعتراض به طرح ثبت احوالبا بیان اینکه صبح جمعه در مقابل شهرداری خواهد بود تا از راهکارهای مسکن دائم حمایت کنند.

بخش 11 کان. مارک تادسون، که به حمایت از بررسی این رجیستری رأی داد، گفت که همه افرادی که بی خانمانی را تجربه می کنند، سلامت روانی یا مشکلات موادی ندارند که می تواند دیگران را در معرض خطر قرار دهد.

موقعیت های زیادی وجود دارد که چرا افراد ممکن است خود را بی خانمان ببینند و این می تواند یکی از ابزارهای موجود در جعبه ابزار باشد.

با توجه به این پیشنهاد، که جزئیاتی در مورد “میزبانی” یک فرد ارائه نکرده است، کارکنان اکنون “امکان سنجی، اثرات مالی برای شهرداری، و مسئولیت احتمالی” ثبت را تعیین کرده و به کمیته مسائل عمومی گزارش خواهند داد. در تاریخ آینده


چگونه رای دادند

چه کسی طرفدار این بود که کارکنان به دنبال یک “ثبت وکالت” باشند

شهردار آندریا هوروات; جان پل دانکو (بخش 8); استر پلز (بخش 7)؛ تامی هوانگ (بخش 4)؛ مت فرانسیس (بخش 5)؛ جف بیتی (بخش 10); مارک تدسون (بخش 11)؛ مایک اسپادافورا (بخش 14)؛ تد مک میکین (بخش 15)

چه کسی مخالف بود

مورین ویلسون (بخش 1)؛ کامرون کروچ (بخش 2)؛ برد کلارک (بخش 9); نریندر نان (بخش 3); کریگ کاسار (بخش 12)؛ الکس ویلسون (بخش 13)

غایب

تام جکسون (بخش 6)