پوشانده و رنگ پوست تصحیح شود

اشتباهی که اغلب خانم ها می کنند این است که محصول را یا روی گونه و یا روی پشت دستشان تست می کنند، که اغلب پوست آنها تیره تر از صورت است در نهایت این افراد نمی توانند رنگ مناسب را انتخاب کنند و استفاده از رنگ اشتباه باعث می شود که آرایش رنگ واقعی خود را نشان نداده و کمی چرک به نظر برسد. این محصول ظرفیت سازگاری بسیار زیادی با گونه های رنگ پوست ها را داراست ( به گفته ی بانوان بسیار عالی بر روی پوست می نشیند ) با تهیه کردن این کرم پودر سلقه ی استثنایی خود را به اطرافیانتان نشان دهید.

محفظهی تیوپی کرم پودر مدل «سند» استفاده از آن را بسیار راحت کرده است. امروزه برند های مختلف طیف وسیعی از کرم پودر در رنگ های برنز، تیره، روشن و رنگ پوست را عرضه می کنند که با توجه به نوع پوست می توان از آن ها استفاده کرد. در میان لوازم آرایشی، نوع و کیفیت کرم پودر به دلایل زیر از اهمیت ویژهای برخوردار است: سلامت پوست (تماس مستقیم با پوست) تاثیر کرم پودر مناسب و خوب بر جلوه بهتر سایر لوازم آرایشی، زیرسازی مناسب نقش بسزایی در رضایتمندی بیشتر از آرایش صورت دارد.

کرمپودری که توسط کمپانی بورژوآ تولید شده با نام «Air Mat» حالت ماتی روی پوست ایجاد میکند و از SPF با درصد 10 را شامل میشود. کرم پودرها یکی از لوازم پرکاربرد آرایشی به شمار میرود تا با زیرسازی درست بتوانید چهرهای بیعیب و نقص را داشته باشید؛ محصولی که توسط برند مای «MY» در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته برای پوستهایی که مستعد جوش و آکنه هستند مناسب بوده و حاوی سبومین است. افرادی که از پوستهای چربی برخوردار هستند پوستشان حساس بوده و مستعد جوش زدن هستند؛ باید در انتخاب کرمپودر مناسب دقت لازم را داشته باشند و از کرمپودرهای فاقد چربی با منشأ آبی استفاده کنند ولی این محصول این مزیت را به شما میدهد که پوستهای چرب هم بتوانند از این کرمپودر استفاده کنند.

کرمپودر الارو مدل «Anti Age & Light Ma» با تن رنگ «Natural Beige» به شمارهی 03 و حجم 30 میلیلیتر فاقد چربی است که نتیجهی استفاده از آن داشتن پوستی صاف بدون ایجاد چین و چروک خواهد بود. زیبایی و طراوت واژههایی که همواره مکمل یکدیگرند، پس اگر میخواهید سهم بیشتری از زیبایی داشته باشید به طراوت پوست خود توجه کنید، این توجه میتواند در بلندمدت با انتخاب یک رژیم غذایی مناسب رخ دهد و اگر زمان کافی برای این کار ندارید بهتر است تا کرم پودر مناسبی انتخاب کرم پودر ورسای کنید.