چرا اعضای اعتصابی PSAC می خواهند کار از راه دور در قراردادشان گنجانده شود؟

به گفته اتحادیه آنها، زبان برای دورکاری پس از همه گیری باید در قراردادهای 150000 کارمند دولت فدرال اعتصابی کانادا گنجانده شود، و کارگران استدلال می کنند که این کار برای محیط زیست، رفاه خود و مردمی که به آنها خدمت می کنند خوب است.

کارمندان بزرگترین اتحادیه بخش دولتی کانادا در دومین هفته از تعطیلی سراسری خود برای حمایت از مطالبات مربوط به مسائلی از جمله دستمزدهای بالاتر و کار از خانه هستند. اتحاد خدمات عمومی کانادا (PSAC) می خواهد زبان قرارداد در یک خط مشی جهانی کار از خانه تثبیت شود.

پس از برداشته شدن محدودیت‌های همه‌گیر COVID-19، هیئت خزانه‌داری کانادا – کارفرمای اصلی خدمات عمومی – در اواسط دسامبر یک سیاست کلی در مورد دورکاری را اعلام کرد و به کارمندان گفت که باید دو تا سه روز در هفته به دفتر بازگردند. ، از اواسط ژانویه شروع می شود. این طرح در پایان اسفند ماه به طور کامل اجرا شد.

کریس آیلوارد، رئیس ملی PSAC بلافاصله دستور کار حضوری جدید برای کارمندان دولتی را محکوم کرد و گفت که “به طور خودسرانه اعلام شده است”، “با برنامه ریزی ضعیف” و با “بدون مشورت با اتحادیه ها” صادر شده است.

این اتحادیه در بیانیه ای در ماه دسامبر اعلام کرد که هر کاری که از راه دور یا در دفتر انجام شود، باید در میز مذاکره مذاکره شود.

تماشا | رهبر اتحادیه می گوید: حکم بازگشت به دفتر «بی احترامی» به کارمندان دولت است:

رئیس اتحادیه می‌گوید: «بی‌احترامی» به کارمندان دولتی، حکم بازگشت به کار را دارد

کریس آیلوارد، رئیس اتحادیه خدمات عمومی کانادا، دستور کار حضوری جدید برای کارمندان دولتی را “واکنش زانویی” از سوی دولت فدرال خواند.

ده‌ها هزار نفر از اعضای اعتصاب‌کننده PSAC روز چهارشنبه به پارلمان هیل رفتند، از جمله برخی از آنها که می‌گویند تا زمانی که گزینه کار از خانه در هر معامله گنجانده نشود، برنامه‌ای برای خروج از خط اعتراض ندارند.

آنجلا بیلمر، که در دانشگاه بود، گفت: “من فکر می کنم به نفع همه کانادایی ها است که اگر بتوانیم از خانه کار کنیم، به این کار ادامه دهیم. این برای محیط زیست بهتر است، برای سلامت روان ما و بسیاری از مسائل بهتر است.” در خط اعتصاب در اتاوا.

ما اکنون این فناوری را داریم، پس بیایید این کار را انجام دهیم. کار از خانه، دریافت آن زبان در قرارداد جمعی ما گام بزرگی به جلو خواهد بود.”

ربکا مارچاند اسمیت، که روز چهارشنبه در تپه نیز دست به اعتصاب زد، گفت که کار از خانه در چندین جبهه مفید است، از جمله بهبود تعادل بین کار و زندگی. او گفت که واگذاری تصمیم گیری در مورد کار از راه دور به عهده مدیران است.

تماشا | رئیس هیئت خزانه داری “مدل ترکیبی مشترک” را برای بازگشت به دفتر اعلام کرد:

رئیس هیئت خزانه داری از “مدل ترکیبی مشترک” برای بازگشت کارمندان دولتی فدرال به دفاتر خبر داد.

مونا فورتیه، رئیس هیئت خزانه داری می گوید که نیاز به “یکنواختی در نحوه اعمال کار ترکیبی در سراسر دولت فدرال” وجود دارد و این مدل جدید کارمندان را ملزم می کند “40 تا 60 درصد از برنامه منظم خود” در محل کار کنند.

او گفت: «چون در آن صورت دولت می‌تواند وارد شود و بگوید: «پنج روز در دفتر هستم، اکنون به سر کار برگردید»، «و بنابراین ما نیاز به یک موضع قوی‌تر در مورد عبارت قوی‌تر از این داریم».

هیبرید اینجاست تا بماند، اما این تصمیم مدیران است. بنابراین من فکر می‌کنم که از نظر آب و هوا و رفاه مردم، از نظر انرژی و کیفیت زندگی مردم، کار از خانه، اکثر اوقات. ، راهی است که باید رفت.”

پس انداز همچنان اضافه می شود

جان کلوتز، یک برنامه‌ریز مالی معتبر در مارکهام، تخمین می‌زند که شخصی که به‌جای رفت‌وآمد، یک کار تمام وقت از خانه در منطقه تورنتو بزرگ انجام می‌دهد، می‌تواند با صرفه‌جویی در هزینه‌های بنزین یا حمل‌ونقل، تا 1800 دلار در ماه پس انداز کند. کرایه، مراقبت از کودک، غذا خوردن در بیرون و خرید لباس حرفه ای.

کلوتز گفت: “شما دیگر به دفتر نمی روید و یک لاته یا آن ساندویچ گران قیمت نمی خرید، بلکه خودتان در خانه درست می کنید.”

او گفت: “این اضافه می شود. سربار جدی بود.” به علاوه، کارگران می توانند اخراج دفتر خانه را توجیه کنند.

فشار برای تعادل کار و زندگی چیز جدیدی نیست

آلیسون برالی راتای، دانشیار مطالعات کار در دانشگاه براک در سنت کاترینز، گفت که دورکاری یک گفتگوی مهم برای بسیاری از کانادایی‌ها قبل از همه‌گیری با حرکت به سمت چیزهایی مانند تعادل کار و زندگی، حتی اثرات زیست‌محیطی بوده است. رفت و آمد، گرفتاری، چیزهایی از این قبیل.”

او به رادیو سی‌بی‌سی گفت: «نوعی گفت‌وگو در مورد اینکه آیا کار بیشتر از خانه، ترتیبات ترکیبی و غیره باید وجود داشته باشد یا نه، وجود داشته است. سپیده دم آلبرتا این هفته.

“اما همه‌گیری این همه‌گیری را کاملاً به بهترین حالت ممکن رساند – زمانی که هر کسی که می‌توانست از خانه کار کند برای انجام این کار به خانه فرستاده می‌شد.”

برالی راتای گفت، کانادایی ها زندگی خود را دوباره سازماندهی کردند تا از خانه کار کنند و سپس متوجه شدند که می توانند از مزایای آن بهره ببرند – و برای برخی، این به معنای تعادل بهتر بین کار و زندگی است.

تماشا | دولت فدرال در مذاکرات با PSAC خط قرمز را بر دورکاری می کشد:

دولت فدرال در مذاکرات با PSAC خط قرمز را بر دورکاری می کشد

مونا فورتیر، رئیس هیئت خزانه داری، در مورد موضوع دورکاری در مذاکرات با PSAC می گوید که این حق مدیریت است که به ارزیابی نحوه ارائه بهترین خدمات ادامه دهد و بخشی از یک قرارداد جمعی نخواهد بود.

فرار از رفت و آمد “بی رحمانه”.

دن بارت، رئیس محلی PSAC در تورنتو، روز پنجشنبه گفت که کار کردن در خانه را به عنوان یک تسکین از رفت و آمدهای “بی رحمانه” در شهر می داند و به بهره وری کمک می کند، اما رعایت این حقوق مزایای گسترده تری نیز دارد. به درستی کنترل می شوند.”

او گفت که این یک “راه اندازی بهتر برای آینده برای خدمت بهتر به کانادایی ها” خواهد بود و می تواند به عنوان پایه ای برای سایر قراردادهای جمعی استفاده شود.

در بیانیه ای دوشنبه گذشته، هیئت خزانه داری اعلام کرد که مایل است “بازبینی رسمی” دستورالعمل دورکاری را با اتحادیه ها انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که رویکرد آن “عادلانه و حمایت کننده از کارکنان ما” است و در عین حال اطمینان حاصل شود که آنها می توانند به کانادایی ها خدمت کنند.

با این حال، در همان زمان، مونا فورتیه، رئیس هیئت خزانه داری گفت که این حق مدیریت است که به ارزیابی نحوه ارائه بهترین خدمات ادامه دهد و دورکاری بخشی از یک قرارداد جمعی نخواهد بود.

علاوه بر قرارداد کار از خانه، PSAC درخواست افزایش حقوق 13.5 درصدی در طی سه سال کرده بود، اما آیلوارد به CBC گفت. قدرت و سیاست روز چهارشنبه که اتحادیه قبلاً “دوبار” در مورد تقاضای دستمزد خود حرکت کرده است.

گوش کن | شرکت‌ها استراتژی‌های کار از راه دور را از «همه‌گیری» به «دائمی» تغییر می‌دهند.:

مشعل جلو22:38کار از خانه «همه‌گیری» به «دائمی» می‌شود

توییتر می گوید کارکنانش می توانند تا زمانی که بخواهند از خانه کار کنند. رئیس Shopify می‌گوید “مرکز اداری به پایان رسیده است.” OpenText نیمی از دفاتر خود را تعطیل می کند، نیروی کار خود را کاهش می دهد و 2000 کارمند را به کار از راه دور منتقل می کند. COVID-19 صدها میلیون کارمند را مجبور کرد به طور موقت از خانه کار کنند، اما شرکت ها شروع به تغییر استراتژی های کار از راه دور خود از “همه گیری” به “دائمی” کرده اند. امروز در Front Burner، بابی آلین، خبرنگار NPR توضیح می‌دهد که چه چیزی شور و شوق برای کار از راه دور در سیلیکون ولی را برمی‌انگیزد و ابزارهای نظارتی کارکنان را که او آن را «نابودکننده روحیه» می‌نامد، توضیح می‌دهد. سپس، نویسنده و عضو کمیته شادی سازمان ملل، جنیفر ماس به ما می گوید که کار از خانه برای چه کسی کار می کند و برای چه کسی کار نمی کند.