چرا تمدید تعطیلات زمستانی برای مهار COVID-19 برای برخی از والدین کبک قابل انجام است ، اما نه همه

مری کندی نمی داند اگر کبک تعطیلات زمستانی مدرسه را محدود کرده و انتقال COVID-19 را تمدید کند ، چه خواهد کرد.

این بدان معناست که مادر تنها چهار فرزند خود را شبانه روز در خانه خواهد داشت.

وی گفت: “اگر این فقط برای چند هفته باشد ، من هیچ مشکلی ندارم.” “اگر طولانی تر باشد ، آن وقت است که سخت می شود.”

نخست وزیر فرانسوا لگولت گفت که دانش آموزان ممکن است به طور موقت به خانه اعزام شوند ، زیرا ویروس در مدارس و محل کار سریع ترین در حال شیوع است.

وی گفت که دولت وی هنوز در مورد این موضوع تصمیمی نگرفته است ، اما در حال حاضر در حال بررسی این احتمال با اتحادیه های معلمان است زیرا چنین تعطیلی می تواند سال تحصیلی را به تابستان ادامه دهد.

لگولت در جریان نشست خبری پنجشنبه خود گفت: “ما باید همه گزینه های خود را برای شکستن موج در نظر بگیریم.”

اما والدینی مانند کندی به تنفس روزانه مدرسه نیاز دارند. او از زمان جدا شدن از همسر خود از دو سال پیش ، در تلاش برای یافتن شغل بوده است.

“وقتی بچه ها در مدرسه هستند ، چند ساعت در طول روز به من فرصت می دهد آنچه را كه لازم است انجام دهم تا زندگی بهتری داشته باشم.”

وی گفت: “و فرزندان من ، آنها به آموزش نیاز دارند.”

نخست وزیر کبک ، فرانسوا لگالت ، در مرکز گفت که تعطیلی مدارس در زمستان امسال آخرین راه حل است ، اما ممکن است با ادامه روند افزایش COVID-19 در این استان لازم باشد. (ژاک بوئیسینو / مطبوعات کانادایی)

دختران کندی ، جرسی 9 ساله و لیلا 10 ساله به یاد می آورند که بهار سال گذشته مدارس خیلی خوب تعطیل شدند. لیلا گفت اگر “COVID بدتر می شود زیرا ایمن نیست” ، مدارس باید دوباره تعطیل شوند.

اما جرسی فکر می کند که این یک ایده بد است زیرا “آنها باعث می شوند ما بیشتر با هم کنار بیاییم” برای مادرشان سخت خواهد بود.

خانه ماندن در کنار بچه ها برای برخی امکان پذیر است

خانواده کندی تنها کسانی نیستند که با احساسات متفاوت به یک وقفه طولانی تر نگاه می کنند.

امبر والنته گفت که تمدید تعطیلات به سه دختر مدرسه ای فرصت می دهد از کریسمس لذت ببرند.

مادر چهار فرزند از مونترال گفت: “آنها دلتنگ پسر عموهای خود هستند. آنها مادربزرگ و پدربزرگ خود را از دست می دهند. آنها خانواده های خود را از دست می دهند.”

“ما به کریسمس احتیاج داریم تا به نوعی همه را ادامه دهیم.”

از طرف دیگر ، والنته گفت ، بسیاری از والدین توانایی پرداخت وقت مرخصی از کار را ندارند. در حالی که همسرش کار می کند ، او با کودک در خانه بوده است. وی گفت ، اما همه نمی توانند به مدت یک ماه در کار غایب باشند.

و وی خاطرنشان کرد که مشاغل برای ادامه کار خود به کارمندان خود نیاز دارند.

وی گفت: “مشاغل کاملاً در حال شکست هستند.” “بسیاری از آنها در حال حاضر بسته شده است.”

تماشا کنید | مادران مونترال درباره تعطیلی مدرسه برای آنها بحث می کنند:

در حالی که امبر والنته می تواند مزایای خانوادگی تمدید تعطیلات مدرسه در تعطیلات را برای جلوگیری از شیوع COVID-19 ببیند ، مری کندی می گوید که این کار برای او به عنوان یک مادر مجرد از چهار فرزند سخت خواهد بود. 0:38

متخصص می گوید: “ما باید دکمه تنظیم مجدد را بزنیم.”

دکتر متیو اوتون ، متخصص بیماریهای عفونی در بیمارستان عمومی یهودی مونترال ، گفت که او تفکر لگولت را درک می کند زیرا افزایش تعطیلات زمستانی باعث قطع تماس در طول زمان بسیاری از ویروسها ، نه فقط COVID-19 می شود.

اوتون گفت: “ما باید دکمه تنظیم مجدد را بزنیم.”

وی افزود: “ما باید این اعداد را كنترل كنیم نه اینکه خیلی بیشتر منتظر بمانیم و من فکر می كنم كه این یكی از راههای تحقق این هدف باشد.”

دکتر متیو اوتون متخصص بیماری های عفونی گفت: تعطیلی مدارس در زمستان امسال برای حداقل دو هفته کمک خواهد کرد ، اما اقدامات دیگری نیز لازم است. (ریان ریمورز / مطبوعات کانادایی)

وی اظهار داشت: تعطیل شدن برای دو هفته حداقل مورد نیاز است زیرا به دلیل دوره انکوباسیون ویروس ، هر چیز دیگری احتمالاً وقفه را متوقف نمی کند.

اما دیگر اقدامات ، از جمله ماسك زدن برای همه كودكان هنگام كلاس ، “یك گام بزرگ به جلو برای این استان است”.

QESBA خواستار انعطاف پذیری است

طبق گفته مدیر اجرایی راسل کوپمن ، انجمن هیئت مدیره مدارس انگلیسی کبک (QESBA) به وزیر آموزش و پرورش کبک گفته است که سال تحصیلی 21-2220 طبق معمول مدیر تجاری نیست.

کوپمن گفت: “شما باید مقداری انعطاف پذیری داشته باشید.”

او گفت كه QESBA در حال سال است كه آيا كل مطالب نياز به پوشش دادن ، امتحانات وزرا و تمام 180 روز تحصيل دارند؟

کوپمن گفت ، ایده این است که دانش آموزان را با تمام آموخته های اساسی ، در طول سال تحصیلی به دست آوریم ، اما بدون پیروی از قالب “به حرف” ، که مربوط به روزهای قبل از COVID-19 است.

“من فکر می کنم وزارتخانه برای کار با این شبکه برای تعیین مناسب بودن در یک سال بسیار بسیار استثنایی باید به مهارت دانش آموزان ، معلمان و مشاوران آموزشی و مدیران آموزش و پرورش متکی باشد.”

کوپمن گفت ، تا آنجا که به تعطیلات زمستانی تمدید شود ، گفت که گفتگوها با اتحادیه ها مشکل خواهد بود ، زیرا بسیاری از قراردادهای جمعی در حال مذاکره هستند.

کوپمن گفت: “من فکر می کنم که نیاز به وقفه واقعی است” ، نه فقط برای جلوگیری از گسترش ویروس. “فقط بعضی وقت های اضافی برای دانش آموزان ، معلمان ، کارکنان برای شارژ مجدد باتری است.”

اما ، وی افزود ، ممکن است تمدید سال به تابستان ایده آل نباشد و آنجاست که دولت می تواند انعطاف بیشتری داشته باشد – کاهش مقتضیات برای تکمیل سال تحصیلی به موقع برای تعطیلات تابستان.