چگونه رایان رینولدز به نامحتمل ترین غول تجاری کانادا تبدیل شد

تجارت رایان رینولدز در حال رونق است. او در این هفته شرکت فناوری پرداخت مونترال Nuvei را خرید. او اخیرا Mint Mobile را به قیمت 1.7 میلیارد دلار فروخته است. او شرکت جین خود را به مبلغ 825 میلیون دلار دیگر تخلیه کرد.

اما جواهری که در تاج کسب و کار رینولدز وجود دارد، ممکن است یک باشگاه فوتبال ولز باشد که او با بازیگر همکارش راب مک‌الهنی در سال 2021 به قیمت 3 میلیون دلار خرید.

سال‌هاست که باشگاه فوتبال ورکسام در لیگ ملی، رتبه پنجم سیستم لیگ فوتبال انگلیس، در حال لکنت است.

بازیگران برای جایگاه های جدید و بازیکنان بهتر پول ریختند. اسناد ثبت شده در این هفته نشان داد که تیم تنها در 12 ماه گذشته نزدیک به 5 میلیون دلار از دست داده است.

مرد در حال تشویق
رایان رینولدز، بازیگر کانادایی و مالک راکسام، قول داد که باشگاه فوتبال را از زیرزمین بیرون بکشد و به سطح بعدی هرم فوتبال برساند. (Oli SCARFF/AFP از طریق گتی ایماژ)

اما اکنون، باشگاه در نهایت آماده است تا به سطح بعدی صعود کند.

رکهام با یک برد در این آخر هفته از لیگ ملی پایین و به لیگ انگلیس صعود می کند و یک قدم به لیگ برتر برتر نزدیک تر می شود.

کریگ فارست، اسطوره فوتبال کانادایی گفت: «این یک معامله بزرگ است. منظورم این است، به خصوص وقتی به این می‌پردازیم که این باشگاه رکهام از کجا آمده است.»

فارست می‌گوید تفاوت بین لیگی که راکسام تلاش می‌کند از آن صعود کند و صدر هرم فوتبال است، مانند تفاوت بین لیگ NHL و لیگ هاکی پیکاپ در بریتانیا.

در حال حاضر، رینولدز با همان شور و شوق و جذابیت خود تحقیرآمیز به ساخت باشگاه کمک کرده است که برندهایی در سراسر صنایع مشتاق پیوستن به تیم او هستند.

یک پسر خوب که اهمیت می دهد

فارست، که اکنون یکی از مجریان پادکست Footy Prime است، برای تیم ملی مردان کانادا بازی کرد و سال‌ها در لیگ برتر گذراند، حتی یک بار قبل از اینکه باشگاه در روزهای سختی قرار بگیرد، مقابل رکهام بازی کرد.

او تحت تاثیر ذکاوت تجاری مالکان جدید راکسام قرار گرفته است. به Wrexham خوش آمدید موفقیت آمیز بود که توسط دیزنی پلاس در کانادا توزیع شد. این امر باعث افزایش چشمگیر مخاطبان باشگاه شد. قبل از اینکه بازیگران باشگاه را بخرند، حامی اصلی Wrexham یک شرکت تریلر محلی بود. رینولدز و مک‌الهنی آن را با یک قرارداد برندسازی با TikTok جایگزین کردند.

حساب‌های رسانه‌های اجتماعی آنها که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان دنبال می‌کنند، به انتشار این خبر کمک کرد.

چری برادیش، مدیر آزمایشگاه آینده ورزش و رئیس بازاریابی می‌گوید: «این یک مطالعه موردی از نظر آنچه که ما در چهار یا پنج سال گذشته در ورزش جهانی شاهد آن بوده‌ایم، یک مطالعه موردی است. مدیریت در دانشگاه متروپولیتن تورنتو

او می‌گوید رینولدز تصویری از خود به‌عنوان کسی که واقعاً به برندهایی که با آن‌ها مرتبط است اهمیت می‌دهد، ایجاد کرده است.

که در راکسام کار کرد. با شرکت جین او Aviator و همچنین با Mint Mobile کار کرد.

بنابراین، او می‌گوید، جای تعجب نیست که تقریباً در هر مکالمه‌ای که مربوط به فروش سناتورهای اتاوا از NHL است، نام رایان رینولدز نیز وجود دارد.

او به سی‌بی‌سی نیوز گفت: «من فکر می‌کنم آنچه که او به‌ویژه در کانادا نمایندگی می‌کند، تجسم چیزی است که ما برای بازار عمومی ورزش نیز می‌بینیم که واقعاً جذاب است، که به نوعی احساس برندهای خوب و پیام‌رسانی خوب است.

در یک حضور اخیر در نمایش امشب با بازی جیمی فالونرینولدز در مورد اهمیت داستان سرایی در بالا بردن رکسام صحبت کرد و تایید کرد که علاقه مند به خرید سناتورها است.

او گفت: «من سعی می کنم این کار را انجام دهم. “خیلی گران است. من به یک شریک با جیب های عمیق نیاز دارم.”

تماشا | رینولدز به دنبال یک حامی مالی برای خرید سناتورها است:


ارتباط با مخاطب

خرید یک امتیاز ورزشی به جیب های بسیار عمیقی نیاز دارد، معمولاً در قالب طرح های بازنشستگی یا شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر.

اما این نیاز هر دو طرف را کاهش می دهد.

جیب های عمیق به شخصی مانند رینولدز نیاز دارند تا جامعه را با اشتیاق واقعی جمع کند و چهره یک گروه مالکیت باشد. و به آرامی، رینولدز خود را به چیزی شبیه به یک تجارت بزرگ تبدیل کرده است.

مقاله اخیر بلومبرگ سرمایه گذاری های رینولدز را با سایر برندهای مشهور که توسط جورج کلونی، کیم کارداشیان و جی زی اداره می شوند مقایسه کرد.

هیچ کدام از اینها موفقیت را تضمین نمی کند. راکسام در سال گذشته نتوانست صعود کند. فروش Mint Mobile ممکن است همچنان توسط تنظیم کننده ها به چالش کشیده شود و هیچ سرمایه گذاری هرگز شرط مطمئنی نیست.

اما رینولدز یک نقش منحصر به فرد را حک کرده و مسیر منحصر به فردی را برای رسیدن به اینجا طی کرده است. از بازیگر جذاب، تا ابرقهرمان مارول تا غول سرمایه گذاری، او به همان چیز دست یافته است.

دو پسر در پیش زمینه با استادیوم فوتبال و هواداران در پس زمینه.
رایان رینولدز، چپ، و راب مک‌الهنی، باشگاه Wrexham FC را به مبلغ 3 میلیون دلار خریداری کردند و قول دادند باشگاه را به شکوه سابق خود برگردانند. (پاتریک مک الهنی/FX از طریق AP)

در هسته خود، کارآفرینی سلبریتی ها به ارتباط ستاره با مخاطبانشان، توانایی آنها در گفتن یک داستان و درگیر نگه داشتن مردم مرتبط است.

برای شواهدی از آن، به نحوه صحبت او پس از یک فیلم هیجانی اخیر در راکسام در زمین خانگی در ولز نگاه نکنید.

او پس از بازی به BT News گفت: “فکر نمی کنم دیگر قلب داشته باشم. فکر می کنم تمام ضربات باقی مانده را مصرف کردم.” “این برخلاف هر چیزی بود که قبلا دیده بودم.”

و به همین دلیل است که بزرگ‌ترین نقش‌های این بازیگر به همان اندازه که در یک مجموعه فیلم وجود دارد، در اتاق هیئت مدیره خواهند آمد.