کارکنان خدمات عمومی فدرال اعتصابی به دلیل باربیکیو در مقابل سازمان مدیریت جریمه شدند

چندین کارمند خدمات عمومی فدرال که همچنان در اعتصاب هستند، می گویند که هر کدام به دلیل کباب کردن هات داگ در پیاده رو مقابل دفتر نخست وزیر جاستین ترودو، 615 دلار جریمه شدند.

گروهی از کارگران اعتصابی، مانند هر روز این هفته، سایبانی را که میزهای تاشو را می پوشاند، در پیاده رو در گوشه خیابان های ولینگتون و الگین برپا کردند. روی میزها تابلوهایی با آرم اتحادیه آنها، اتحادیه خدمات عمومی کانادا (PSAC) نشان داده شده بود و با یک کباب پز که برای غذا دادن به کارگران استفاده می شد، به آنها ملحق شد.

ژان پل سورت می‌گوید صبح پنجشنبه در حال کباب کردن هات داگ برای همکارانش بود که افسران پلیس اتاوا و بخش آیین‌نامه شهر اتاوا به سایبان نزدیک شدند.

سورت گفت که آئین نامه از روز چهارشنبه برای پنج نفر به دلیل “ممانعت از بزرگراه” – پیاده رو روبروی دفتر نخست وزیری (PMO) بلیط صادر کرده است. جریمه همراه با بلیط نیز بسیار زیاد است و 615 دلار است.

او گفت: «برای هات داگ کمی شدید است.

بیش از 150000 کارگر PSAC بیش از یک هفته است که در اعتصاب هستند و برای دستمزد بهتر، توانایی کار در خانه و سایر مسائل مبارزه می کنند.

پلیس اتاوا این باربیکیو PSAC را خراب کرد

ژان پل سورت یکی از پنج کارمند اعتصابی است که برای کباب کردن هات داگ در پیاده رو بلیط 615 دلاری دریافت کرد. (عکس: Jean Delisle/CBC)

طبق گفته Surette، وینرها یک بلیط گرم بودند که روحیه خود را در طول چهار ساعت در خط پیکت حفظ کردند.

“ما چه می خواهیم؟ هات داگ! کی آنها را می خواهیم؟ حالا!” هنگامی که مأموران شروع به صدور بلیت کردند، صدای کارگران در فیلم تلفن همراه شنیده شد.

دانا مک‌دونالد، که این ویدئو را گرفته است، گفت که آنها “فقط می‌خواهند به سر کار خود برگردند.”

دیگران در صف اعتصاب گفتند که افسران به آنها در مورد برپایی چادر و پخش موسیقی از بلندگو هشدار دادند.

مهاجمان با جریمه ها مبارزه خواهند کرد

راجر چاپمن، رئیس آئین‌نامه شهر به CBC گفت: شکایتی در مورد چادر و میز در پیاده‌روی روبروی PMO صورت گرفته است و اعتراضات از سنگین کردن معابر عمومی و پیاده‌روها ممنوع است.

در بیانیه چاپمن آمده است: “شهر به حق افراد برای شرکت در تظاهرات احترام می گذارد، اما ما می خواهیم که این کار به گونه ای محترمانه انجام شود که پیاده رو را مسدود نکند و باعث نگرانی های دسترسی و ایمنی برای دیگران شود.”

دانا مک‌دونالد می‌گوید که او در «ناباوری» بود زیرا پلیس و افسران آیین‌نامه شروع به صدور بلیط کردند.
دانا مک‌دونالد، که فیلم تلفن همراه افسران را گرفته است، می‌گوید که هنگام صدور بلیط در «ناباوری» بوده است. آیین نامه می گوید که آنها پیش از صدور بلیت به معترضان هشدار داده بودند. (Jean Delisle/CBC)

چپمن گفت اخطارها قبل از صدور جریمه در چهارشنبه و پنجشنبه صادر شده است. او گفت که اجرای مشابهی در چراگاه Tunney در حال انجام است.

“تمام اقدامات اجرایی به عنوان [a] وی گفت: نتیجه عدم پیروی افراد از دستورات ماموران برای برداشتن چادر، میز و صندلی از پیاده رو و ادامه خطر دسترسی و ایمنی برای مردم است.

سورت معتقد است که چادر و کباب پز دور از نقاط شلوغ تر در پیاده رو قرار گرفته بودند که باید کافی بود. سایبان و منقل بین کاشت های بزرگ و ساختمانی که افراد کمی در آن راه می روند قرار داده شده بود.

او گفت که کارگران با اتحادیه خود تماس گرفته اند و بلیت ها را به چالش کشیده اند.