کارگر مهدکودک کبک بدون رضایت والدین به کودکان ملاتونین داده است

رادیو-کانادا روز سه شنبه تایید کرد که پلیس در تروآ-ریویر، کوئه، تحقیقات جنایی را در مورد یک کارگر مهدکودک آغاز کرده است که ظاهراً بدون رضایت والدین به کودکان ملاتونین داده است.

گفته می شود که مربی مهدکودک مهدکودک Les P’tits Samouraïs در Trois-Rivières – در حدود 140 کیلومتری شرق مونترال – برای کودکان گروه خود نوشیدنی های حاوی ملاتونین رقیق شده سرو کرده است.

مؤسسه در نامه ای که روز شنبه ارسال شد به والدین اطلاع داد. به گزارش مهدکودک، مربی مورد نظر دیگر در آنجا کار نمی کند.

مدیر کل مهدکودک، استفانی بیدری، به رادیو-کانادا گفت که می‌خواست والدین 130 کودکی را که در مهدکودک حضور دارند، اطمینان دهد، اما نمی‌توانست نظر بیشتری بدهد زیرا تحقیقات در حال انجام است.

سوزان روی وزیر خانواده در بیانیه ای به رادیو-کانادا گفت که وزارتخانه تحت نظارت او نیز تحقیقاتی را آغاز خواهد کرد.

او گفت: “این وضعیت بدیهی است غیرقابل تصور است. سلامت و ایمنی فرزندان ما یک اولویت است.”

زنی در مجلس ملی کبک سخنرانی می کند.
سوزان روی، وزیر خانواده می‌گوید «غیرقابل تصور» است که به کودکان ملاتونین بدون تأیید والدینشان داده شود، اما یک داروساز می‌گوید این هورمون می‌تواند برای کمک به خواب کودکان استفاده شود. (ژاک بویسینوت/ مطبوعات کانادا)

ملاتونین اولین راه حل نیست

مایکل تورینی، داروساز توضیح داد که ملاتونین هورمونی است که در هنگام غروب ها و شب ها که درخشندگی کم است توسط مغز تولید می شود تا به چرخه خواب بدن کمک کند.

می توان آن را بدون نسخه به شکل قرص، قطره یا آدامس خریداری کرد و می توان از آن برای کمک به خواب کودکان و بزرگسالان استفاده کرد. در حالی که Tourigny به Radio-Canada گفت اگر به درستی استفاده شود خطری ندارد، اما نباید برای کودکانی که در طول روز چرت زدن دارند استفاده شود.

او گفت: «اگر کودکی مشکل خواب داشته باشد، اولین خط دفاعی توصیه نمی شود.

در عوض، داروساز توصیه می‌کند که عادات خواب خوب را تمرین کنید، مانند حذف ساعت قبل از خواب یا خوابیدن با صفحه نمایش و ترجیح دادن فعالیت‌هایی مانند مطالعه.

به گزارش رادیو-کانادا، این مربی مهدکودک همچنین کارمند شهرداری سن بارنابه در 35 کیلومتری غرب تروا-ریویر بود و در بخش ورزش و تفریح ​​کار می کرد. انتظار می رود که اعضای شورای شهر سن بارنابه عصر روز سه شنبه برای بحث در مورد گام های بعدی ملاقات کنند.