کوری کانرز با کمترین دور توسط کانادایی با 65 سال تاریخ را در تاریخ Masters ثبت می کند

کوری کانرز از لیستول ، انت ، کمترین دور را توسط یک کانادایی در مسترز ، هفت و زیر 65 سال در دور 2 روز شنبه در آگوستا ملی ، شلیک کرد.

طبق گفته مقامات ملی آگوستا ، کمترین دور قبلی 68 بود ، که توسط مایك ویر ، استفان ایمز ، دیو بار ، آل بالدینگ و استن لئونارد به اشتراک گذاشته شده بودند.

دور کانرز ، کمترین میزان مسابقه این هفته در آن زمان ، 28 ساله را به تساوی کشاند و در جایگاه هفدهم در 5 بازی زیر قرار گرفت ، چهار شوت از یک بسته پنج نفره که شامل جان رحم و داستین جانسون بود .

ویر ، قهرمان 2003 مسترز ، شنبه بعد از اینکه بازی جمعه ساعت 5:30 بعد از ظهر به دلیل تاریکی در جورجیا متوقف شد ، دور دوم خود را نیز صبح شنبه به پایان برد. بومی Brights Grove ، Ont. ، در زیر 1 نشسته است و در کنار نیک تیلور از Abbotsford ، BC ، که حتی برای مسابقات است ، برش را انجام می دهد.

تماشا کنید | کوری کانرز همه کانادایی ها را در Masters رهبری می کند:

کوری کانرز با 2 سوراخ دیگر در 3 زیرین نشسته است تا در دور دوم بازی کند. همكار كانادایی ، نیك تیلور پس از 2 راند برابر است ، مایك ویر در نیمه دوم مرحله 2 و آدام هادوین در 2 دور با 5 سوراخ باقی مانده است. 1:10

آدام هادوین ، همچنین از Abbotsford ، در دو دور 1 بر یک شد و نتیجه را از دست داد.

50 کراوات برتر بعلاوه باید این برش را در سال جاری انجام دهند ، زمانی که این قانون حذف شد که به هر کسی که در 10 سکته مغزی فاصله داشت اجازه می داد آخر هفته بازی کند.

رحم در جدول امتیازات 5 طرفه

جون رحم در ساعت 5 پشت در نه صبح شنبه دو شلیک معنی دار داشت ، یکی برای مرغ پرانی و دیگری برای همبستگی ، که به او امکان داد 6 تا 66 سالگی را از بین ببرد و پس از 36 سوراخ از پنج برابری به نفع خود باشد. در استادان.

تایگر وودز با یک پرنده و هفت پارس در ترکیب باقی مانده و یک 71 را تکمیل می کند و چهار عکس پشت سر گذاشته است.

هنگامی که دور دوم به پایان رسید خورشید ابرها را شکست ، یک مستر را نشان داد که حتی بدون تماشاگر نیز مانند همیشه هیجان انگیز بود.

ده بازیکن با یک شوت آخر هفته از هم جدا شدند و 27 بازیکن با پنج شوت از هم جدا شدند ، لیستی که شامل همه از وودز و فیل میکلسون تا تازه واردهای مسترز آبراهام آنسر و سی تی پن است.

رحم در سن 9 زیر 135 با گوه تا پنج فوت برای مرغ پرنده در پاراز 5 سیزدهم به مرحله دوم پیوست تا دور دوم خود را از سر بگیرد ، اما پارا 5 بعدی به همین معنی بود.

این برش در 144 برابر بود ، یک رکورد استاد و بازتابی از تأثیر باران بر روی این استاد در ماه نوامبر. این باعث شروع نزدیک به سه ساعت تاخیر در شروع مسابقات شد که باعث شد دو دور ابتدایی به یک روز اضافی برای پایان برسد ، و باعث شد آگوستا ملی مثل همیشه آسیب پذیر باشد.

شصت بازیکن برش را انجام دادند – اگر مسترزها هنوز قانون 10 شوت را داشتند 68 می شد – و به نظر می رسید دور سوم برای خاتمه دادن مشکلی ندارد.

بیمار DeChambeau به سختی برش می دهد

پس از تلاش فقط برای ایجاد برش در مسترز ، بریسون دکمبو گفت که حال خوبی ندارد و حتی برای اطمینان از جدی نبودن آزمایش COVID-19 دوباره آزمایش شد.

دکمبو ، که پس از یک پیروزی برتر در US Open ، مورد علاقه شرط بندی برای کسب مسترز بود ، صبح روز شنبه دور دوم خود را با نتیجه 2 بر 74 به پایان برد.

این باعث شد او در مساوی 144 از طریق 36 سوراخ ، درست روی خط برش و نه شوت عالی از سرب قرار بگیرد.

قبل از رفتن به دور سوم ، دکمبو گفت: “حداقل ، خوب نیست.” “همانطور که مدام دور را مرور می کردم ، کمی گیج می شدم. نمی دانم چه خبر بود ، کمی عجیب و غریب.”

قبل از اینکه تاریکی بازی را متوقف کند ، دکامبو جمعه در دور دوم 12 سوراخ بازی کرد. سپس وی آزمایش کرد تا مطمئن شود بیماری ناشی از ویروس کرونا ندارد.

منفی بود

وی گفت: “من باید کار درستی انجام می دادم و مطمئن می شدم که چیزی جدی تر از این وجود ندارد.” “من نمی دانم چیست یا چه اتفاقی افتاده است ، اما این چند روز گذشته ، من احساس کردم بسیار عجیب و غریب و فقط 100 درصد نیستم.”

داستین جانسون شماره 1 جهان در میان چهار بازیکنی است که قبل از تعلیق بازی سه امتیاز برتر را در 9 امتیاز کسب کرده است.

تماشا کنید | 4 گلف باز برای هدایت سرب به شنبه گره خورده اند:

داستین جانسون ، آبراهام آنسر ، کامرون اسمیت و جاستین توماس شماره یک جهان در مرحله 9 به کمتر از زمانی که دور دوم به دلیل تاریکی به حالت تعلیق درآمد ، مساوی شدند. 1:13

سینگ بیمار ، از مسابقات خارج می شود

برگزارکنندگان روز شنبه گفتند که ویجی سینگ فیجی به دلیل بیماری از کارشناسی ارشد کناره گیری کرده است.

سه بار برنده اصلی ، که در دور اول 75 شلیک کرد ، قبل از بیرون آمدن از دور دوم ، هشت بر صفر از ده دور عبور کرد.

برگزارکنندگان در بیانیه ای در توئیتر گفتند: “به دلیل بیماری ، ویجی سینگ پس از پایان 10 حفره در دور دوم خود ، رسماً از مسابقات مسابقات مسترز خارج شد.”