گربه رانندگان پس از سوار شدن به زیر کامیون کار به خانه بازگشت

یک گربه چشم سبز که اخیراً به خاطر یک سفر مرگبار در جنوب انتاریو شناخته شده بود، دوباره به خانواده اش پیوست.

یک راننده با Beaver Door Systems از میسیساگا وقتی گربه را سه شنبه گذشته برای یک تماس خدماتی در لندن توقف کرد، متوجه شد.

تابی به میسیساگا برده شد و در آنجا به عنوان گربه دفتر موقت شرکت مورد استقبال قرار گرفت. پس از اینکه کارکنان در یک گروه فیس بوک برای تبلیغ حیوانات خانگی گم شده و پیدا شده پست کردند، صاحبان آنها تماس گرفتند و او از آن زمان به خانواده اش که در نزدیکی وودستاک زندگی می کنند بازگردانده شد.

ویکتوریا تیزر، مدیر دفتر Beaver Door Systems می‌گوید: «وقتی آخرین بار در روز جمعه با آنها صحبت کردم، او با خانواده در رختخواب غوطه‌ور بود، بنابراین این قطعاً یک ارتقاء در کتاب من است.

گوش کن | ویکتوریا تیزر به‌روزرسانی گربه‌ای را با میزبان بعد از ظهر، آلیسون دورو ارائه می‌کند:

این گربه که پس از کامیون فوردی که در زیر آن پنهان شده بود، هریسون فورد یا به اختصار هری نام داشت، در واقع L نام دارد.

تکنسین‌های Beaver Door Systems در ابتدا L را در نزدیکی قسمت زیرین کامیون خود در لندن پیدا کردند. آنها روز خود را در میسیساگا آغاز کرده بودند و در مسیر خود به لندن در وودستاک توقف کردند.

“پدرش یک راننده کامیون یدک‌کش در منطقه وودستاک است، و با شنیدن صداهای آن او در واقع سوار آن شد. [Woodstock] تیزر گفت: در کامیونش که سعی می کند از سرما دور شود.

در همان روز، یک کامیون Beaver Door Systems در همان مکان در Woodstock توقف کرد، جایی که L احتمالاً دومین سفر خود را در روز انجام داد و به دنبال گرمای بیشتر از سرما بود. به گفته تیکزر، L سپس به دفتر Beaver Door Systems در میسیساگا برده شد، جایی که به او یک تخت کاملا جدید و توجه محبت آمیز کارکنان به او داده شد.

پس از ارسال پست در گروه فیس بوک Lost and Found Pets of Ontario، تعداد زیادی ادعای مالکیت مطرح شد. اما زمانی که صاحبان واقعی به صورت آنلاین با Ticzer تماس گرفتند، جدول زمانی خود را مقایسه کردند و عکس های گربه را رد و بدل کردند، مشخص شد که آنها خانه ال را پیدا کرده بود.

تیزر گفت: “پدر، که راننده کامیون یدک‌کش است، در واقع در آن منطقه کار می‌کرد. او می‌گوید: “من در حال رانندگی هستم، می‌توانم بیام ببینم این پسر کوچک من است؟” اندکی بعد سازماندهی شد

“سپس پسر کوچولو به سمت بالا دوید و درست در آغوشش افتاد.”

مالکان برای صحبت با CBC News در دسترس نبودند.

گربه روی پتو دراز کشیده و بسیار زیبا به نظر می رسد.
ویکتوریا تیزر می گوید در حالی که کارمندان Beaver Door Systems دلتنگ گربه اداری کوتاه مدت خود می شوند، واضح است که L از بازگشت به خانه خوشحال است. (ارسال شده توسط ویکتوریا تیزر)

دوستان از همه جا

حالا که سفر L به پایان رسیده است، تیزر به این فکر کرد که انتاریایی‌ها چقدر به داستان این گربه شیطون علاقه داشتند.

او گفت: “من فکر می کنم او یک مرد خوش تیپ است و مانند همه می خواهد ببیند که خوش تیپ به خانه می رسد، اما این نیز مانند یک داستان احساس خوب است که در آن یک گربه گمشده پیدا می شود و مردم اکنون از او مراقبت می کنند.”

با این حال، با وجود پایان خوش، کارکنان Beaver Door Systems نمی‌توانند متوجه خلأ ناشی از غیبت کوتاه مدت گربه اداری خود نشوند.

«او تأثیر زیادی بر زندگی ما در اینجا داشت. [The staff] همه از دیدن او هیجان زده بودند، و سپس دوشنبه می آید، آنها می گویند، “گربه کجاست؟”” تیزر گفت.

او گفت که از نظر چیزهایی که تیکزر گربه را خرید، مانند یک تخت جدید، غذا، بستر و موارد دیگر، کمک مالی سناریوی محتمل است.

تیزر گفت، در مورد L، این احتمال وجود دارد که تغییر سبک زندگی بزرگترین پیامد ناشی از این مصیبت باشد.

“[The owner] گفت: میدونی چیه؟ من فکر می‌کنم او اکنون یک گربه در داخل خانه می‌ماند، مثلاً 100 درصد.»