گزارش شده است که عضو سابق داعش که در کالگری زندگی می کرد ، یک شب در استراحتگاه های اسکی آزادی تازه ای به وجود آورد

یک تروریست محکوم به اعدام که گفته می شود از زمان آزادی از زندان در نیمه راه کالگری زندگی می کند ، آزادی های جدیدی به وی اعطا شده است که به او اجازه می دهد یک شب در استراحتگاه های اسکی محلی با دوست دخترش بگذرد ، اگرچه برای آزادی کامل یک سال پیش بسیار خطرناک تلقی شد.

کارلوس لارموند ، 29 ساله ، به دلیل تلاش برای ترک کانادا برای شرکت در فعالیت های تروریستی در خارج از کشور و تهدید به کشتن یک افسر اصلاح در بازداشت موقت ، در حال گذراندن حکم هفت ساله بود. وی با برنامه پیوستن به اردوگاه آموزش تروریست های داعش به همراه برادر دوقلوی خود ، اشتون ، در ژانویه 2015 در فرودگاه مونترال در مسیر سوریه دستگیر شد.

جزئیات مکان لارموند در اسناد آزادی مشروط اصلاح شده بود اما این هفته این کاغذ توسط دفتر آزادی مشروط دفتر ادمونتون کانادا منتشر شد. شهروند اتاوا گزارش داد که وی از فوریه سال 2020 در کالگری زندگی می کند.

علیرغم اینکه “لارموند” به دلیل “نیاز به نظارت مداوم و مداوم” در سال 2019 ، مجبور بود شب ها را در یک نیمه راه خانه بگذراند ، هیئت مدیره این هفته شرایط را لغو کرد تا او بتواند برای سفرهای شبانه با دوست دخترش که یک مدرسه سابق است به کوهستان سفر کند. دوست در اسناد به عنوان “پشتوانه مثبت” توصیف شده است.

این زن دو بار ، یک بار به مدت یک هفته و یک بار به مدت یک ماه به لارموند رفته است. این دو اکنون نامزد شده اند.

لارموند روانه زندان سوپرمکس شد

لارموند و برادرش هر دو به دبیرستان در اتاوا رفتند و به ترتیب بین سالهای 2009 و 2011 به اسلام گرویدند. لارموند به سرعت به یک رفتار رادیکالیزه سقوط کرد.

در اوایل محکومیت خود ، لارموند برای واحد زندانی که به گفته وب سایت دولت کانادا “تهدیدی مستمر برای کارکنان ، سایر زندانیان یا مردم است ، به واحد ویژه حمل و نقل ویژه کانادا اعزام شد. با اطمینان در هر موسسه حداکثر امنیتی دیگر مدیریت شود. “

سال گذشته ، لارموند به تاریخ آزادی قانونی خود رسید ، این شرط – طبق قانون و نه هیئت آزادی مشروط – این است که مجرمان پس از گذراندن دو سوم مجازات خود آزاد شوند.

در سال 2019 ، هیئت مدیره در تصمیم خود خاطرنشان کرد که لارموند “تلاشهای نهادی مشکل ساز و نگرانی های امنیتی” را با تلاش در رادیکالیزه کردن زندانیان دیگر ، تهدید شخصیت های اقتدار و محکومیت برای پنج جرم در طول مدت زندان خود نشان داده است.

لارموند “سازگار” بوده است

هیئت مدیره در تصمیم نوامبر 2019 خود ، آسیب احتمالی لارموند به جامعه و امنیت ملی را “استثنایی” ارزیابی کرد.

هیئت مدیره در تصمیم سال 2019 نوشت: “شما از زمان حبس ، با تلاش برای رادیکال کردن دیگران و تهدید شخصیت های اقتدار ، نشانه های قابل توجهی از تغییر نشان نداده اید.”

در آن زمان ، هیئت آزادی مشروط ، لارموند را به عنوان یک خطر بالا برای امنیت عمومی ارزیابی کرد و تنها راه مدیریت عوامل خطر را در نیمه راه خانه احساس کرد.

اما در آخرین تصمیم خود ، عضو هیئت مدیره CE Carefoot گفت هیچ نشانه ای از رفتار تروریستی بیشتر وجود ندارد.

در این تصمیم آمده است: “گزارش شده است که شما تقریباً از 10 ماه پیش با نظارت خود مطابقت داشته اید.”

لارموند تحت شرایطی برای آزادی است از جمله اینکه او مواد مخدر یا الکل مصرف نمی کند و برای مدیریت احساسات ، فرایندهای ضد اجتماعی و رادیکال شدن تحت درمان قرار می گیرد.

در زمان محکومیت وی ، به لارموند حدود 2 سال اعتبار برای مدت زمانی که قبلاً خدمت کرده بود ، تعلق گرفت. در صورت عدم نقض شرایط آزادی ، حکم وی در سال 2021 به پایان می رسد.

اشتون لارموند ، برادر وی ، به عنوان سردسته حلقه ، به دلیل انجام فعالیت برای یک گروه تروریستی ، گناه خود را پذیرفت و به 17 سال زندان محکوم شد.