“گوش دادن زیاد”: صندلی هیئت مدیره هاکی کانادا در ماه اول کار منعکس می کند

هیو فریزر فکر می کرد که در نقش جدیدش عملکرد مناسبی دارد.

در بیشتر موارد، این درست بود.

چند هفته پس از ریاست هیئت مدیره تازه تاسیس هاکی کانادا – و با تعداد زیادی از افراد در حال حاضر در حالی که او به دنبال کمک به احیای سازمان ورزش ملی رسوایی شده پس از ماه‌ها سرفصل‌های گیج‌کننده و درهم و برهم بود – فریزر در هالیفاکس بود. فینال قهرمانی هاکی جوانان جهان در ژانویه.

کشور میزبان یک پیروزی چشمگیر در وقت اضافه برای تصاحب طلا کسب کرد. قرار بود مدال ها اهدا شود.

قاضی بازنشسته نمی دانست که بخشی از این کنسرت است.

فریزر با خنده از سخت‌افزارهای بعد از مسابقات به یاد می‌آورد: «چیزی که هیچ‌کس به من نگفت با این کار آمد.

“من مثل 10 دقیقه قبل متوجه شدم. این جنبه هرگز به ذهن من خطور نکرد.”

او را می توان بخشید. چیزهای زیادی در ذهنش بود.

برای کمک به هاکی کانادا از یک دوره غم انگیزی که 12 ماه پیش جمعه آغاز شد، زمانی که فاش شد زنی که ادعا می کرد توسط اعضای تیم نوجوانان جهان 2018 در لندن، انترنتی، چهار سال قبل مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بود، آغاز شد، چهار سال پیش، این هفته، فریزر این هفته آغاز شد. منعکس شده در پنج ماه اول دوره رهبری که به نقطه نیمه راه خود نزدیک شده است.

پس از توقف بودجه دولت فدرال، حامیان مالی شرکت‌ها، حساب‌های مخفی و رسوایی‌های بیشتر، و روسای قبلی هاکی کانادا توسط یک کمیته پارلمانی، او مطمئن است که فدراسیون در مسیر درستی با هیئت مدیره‌ای متمرکز بر نظارت و شفافیت است. و مسئولیت پذیری

این پیرمرد 70 ساله در مصاحبه ای با Canadian Press گفت: “چالش انتقال این پیام است – که رویکرد متفاوتی وجود دارد.” «این یک کار هفت روزه در هفته برای هیئت مدیره بوده است.

“اراده همیشه وجود داشت… اما بزرگترین چالش فشار دادن مقدار زیادی در یک دوره نسبتا کوتاه است.”

این شامل نشان دادن پیشرفت به دولت بود – بودجه در ماه گذشته احیا شد – و نشان دادن تغییرات حاکمیتی که در گزارش توماس کرامول قاضی سابق دیوان عالی کشور بیان شده بود، به شرکای شرکتی و استانی نشان داده شد.

تماشا | بازگرداندن بودجه دولتی به هاکی کانادا:

دولت فدرال بودجه هاکی کانادا را بازگرداند

دولت فدرال می گوید که بودجه هاکی کانادا را پس از جنجال های مرتبط با رسیدگی به ادعاهای ادعایی تجاوز جنسی، باز می گرداند. اما دولت هشدار می دهد که این یک چک سفید نخواهد بود و انتظارات سازمان را در آینده مشخص می کند.

حامیان مالی دلار بازگشت

فریزر که در مسابقات قهرمانی جهانی زنان اخیر در برامپتون، اونت، مدال‌هایی را نیز اهدا کرد، گفت که دلارهای حمایتی در حال نزدیک شدن به سطوحی است که در این زمان در سال گذشته مشاهده شد، اما پس از بازگشت گسترده شرکت‌های بزرگ، هزینه‌های مالی زیادی را طلب کرد. جلسات حضوری

او گفت: «ما باید به معنای واقعی کلمه، یک به یک، شریک به شریک، اسپانسر به حامی، با آنها بنشینیم. «این برنامه است، این هدف است، اینها اولویت ها هستند.

این چیزی است که ما به آن دست یافته ایم و باور داریم که می توانیم به آن برسیم.»

فریزر گفت که اکثر آنها پذیرای اولین جلسات بودند، اما باید اقدامات لازم را انجام دهند.

او گفت: “می خواستیم بدانیم به نظر شما چه کارهایی باید انجام دهیم؟ چه پیشنهادی دارید؟” “ما خیلی گوش دادیم و تراز را دیدیم.

ما گفتیم، چند ماه دیگر دوباره با ما چک کنید تا ببینید آیا پیشرفت قابل اندازه گیری را می بینید یا خیر.

همچنین تصمیمات دشواری در هاکی کانادا در یک سال با آن کاهش قابل توجه بودجه وجود داشت. برخی از اسپانسرها خواستار ادامه حمایت بودند، اما فقط برای برنامه های زنانه و پارا، همراه با تلاش های مردمی.

فریزر که با سی پی از مسابقات قهرمانی هاکی جهان مردان در فنلاند صحبت کرد، گفت: «این به معنای لاغرتر بودن در برخی مناطق بود. در برخی موارد، ما مجبور بودیم کارهای بیشتری انجام دهیم یا با کمتری حفظ کنیم.»

تماشا | ورود کانادا به نیمه‌های هاکی مردان:

برنده دوره دوم بلیز، کانادا را به برد یک چهارم نهایی مقابل فنلاند رساند

گل دوره دوم توسط ساموئل بلیز باعث شد تا کانادا برای همیشه پیش بیفتد زیرا آنها فنلاند را 4-1 در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات هاکی قهرمانی جهان شکست دادند.

پس از کشش فاجعه بار 5 ماهه کار را به دست می گیرد

کار هنوز انجام نشده است. همچنین تا رسیدن به این نقطه راه طولانی طی شده است.

نارضایتی بهار، تابستان و پاییز هاکی کانادا زمانی آغاز شد که TSN در 26 مه 2022 گزارش داد که یک شکایت 3.55 میلیون دلاری توسط زن در پرونده لندن به سرعت و بی سر و صدا از دادگاه حل و فصل شده است.

سپس دریچه های سیل باز شد.

مهلت فاجعه آمیز پنج ماهه متعاقب آن باعث شد که نخست وزیر بارها و بارها به این موضوع توجه کند، دو سلف فریزر به عنوان رئیس هاکی کانادا استعفا دادند و هیئت مدیره در همان روزی که اسکات اسمیت، مدیر عامل شرکت در اکتبر سازمان را ترک کرد، کنار رفت.

فریزر مانند بسیاری از کانادایی ها بود که حماسه را تماشا می کردند.

او گفت: «متعجب، نگران. “متعجبم که چه چیز دیگری قرار است یاد بگیرید.”

گزارش شخص ثالث توسط یک شرکت حقوقی تورنتو در مورد حادثه 2018 – شامل مصاحبه با بازیکنان، مربیان و کارکنان – به سفارش هاکی کانادا به یک هیئت مستقل برای تعیین مسیر آینده، از جمله تحریم‌های احتمالی، تحویل داده شده است.

هیچ کس متهم نشده است و هیچ یک از اتهامات در دادگاه ثابت نشده است. با این حال، همه اعضای تیم نوجوانان 2018 از بازی در دنیای مردان در بهار امسال محروم شدند. پلیس لندن و NHL نیز در حال انجام تحقیقات جداگانه هستند.

جستجوی مدیر عامل “نزدیک شدن”

در همین حال، فریزر گفت که جستجو برای جانشین اسمیت – “ما نزدیک می شویم” – بیش از هفت ماه پس از خروج او ادامه دارد.

فریزر در مورد هاکی کانادا گفت: «یک سازمان ورزشی ملی پیچیده که اتفاقات زیادی دارد. “ما به کسی نیاز داریم که دارای مهارت های بسیار قوی باشد.

اما بالاتر از هر چیز دیگری، کسی است که دیدگاه ما را به اشتراک می گذارد و آن را می پذیرد.

این لزوما به این معنی نیست که فرد از حوزه هاکی انتخاب می شود.

فریزر گفت: ما بهترین نامزد را می خواهیم. چه آنها از پس زمینه هاکی آمده باشند یا نه.”

این فریزر تا حدی بود، قبل از اینکه پاییز گذشته نام خود را به عنوان رئیس هیئت مدیره معرفی کند.

او که یک مهاجر جامائیکایی بود، در اتاوا اقامت گزید و اغلب در بازی های کوچک هاکی پسرانش وقتی روی نیمکت قاضی نبود، ساعت اسکوربورد را اجرا می کرد. یکی از بچه ها، مارک، NHL را ساخت و اکنون برای تورنتو Maple Leafs به عنوان مدیر تیم برای فرهنگ و شمول کار می کند.

دوازده ماه پس از اینکه دنیای طلایی هاکی کانادا شروع به فروپاشی کرد، و پنج ماه در نقشی که هرگز تصور نمی کرد بخشی از سفرش باشد، فریزر متقاعد شده است که گام های ملموسی برداشته شده است.

و اینکه آینده روشن است.

او گفت: «این واقعاً به ما انگیزه می‌دهد. «وقتی آن لحظه کوتاه را برای تأمل در نظر می‌گیرید، اگر بتوانیم بگوییم که کمک کرده‌ایم مشارکت مثبتی داشته باشیم، ارزشش را داشت.

شما می توانید در حاشیه بنشینید و شکایت کنید و انتقاد کنید… یا سعی کنید بخشی از راه حل باشید.