یکی از بزرگترین اپراتورهای مراکز خرید کانادا بازدید از سانتا را لغو می کند

بچه های کانادایی که با نگرانی در انتظار دیدار با بابانوئل در مرکز خرید خود هستند ، باید امسال تجربه ای متفاوت را تجربه کنند.

یکی از بزرگترین اپراتورهای مراکز خرید کانادا در حال افزایش مراجعه حضوری سانتا در میان افزایش موارد COVID-19 در استانهایی از جمله انتاریو.

کادیلاک Fairview Corporation Ltd. روز جمعه گفت که در 19 مرکز خرید خود ، از جمله مرکز ایتون و مرکز خرید Fairview در تورنتو و مرکز اقیانوس آرام ونکوور ، تجربه های بدنی با سانتا را به حالت تعلیق درآورده است.

کریگ فلاناگان ، معاون رئیس بازاریابی کادیلاک فیرویو ، در بیانیه ای گفت: “گرچه می دانیم این ممکن است برای خانواده هایی که چشم به راه این سنت سالانه هستند ناامید کننده باشد ، اما ما کاملاً معتقدیم که این بهترین تصمیم است.”

عکس 2019 سانتا در Kingsgate Mall در ونکوور. (رافرتی بیکر / CBC)

کادیلاک فیرویو از پنج شنبه به صورت حضوری رزرو بازدید از سانتا را انجام داده است. برنامه ریزی شده بود که بازدید با سانتا را همزمان به 9 نفر و حداکثر برای 5 دقیقه محدود کند و یک سیاست ماسک اجباری و ضد عفونی کننده بین مهمانان را ارائه دهد.

کادیلاک فیرویو در عوض جلسات مربوط به داستان سانتا را به زبان های فرانسوی و انگلیسی در فیس بوک برای خانواده ها ارائه می دهد و به مردم امکان می دهد چت های ویدئویی شخصی را با یک شخص سرگرم کننده از قطب شمال رزرو کنند.

فلاناگان گفت ، این سوئیچ که منجر به از دست دادن شغل نخواهد شد ، پس از مکالمات گسترده با مقامات دولتی و مصرف کنندگان انجام شد.

وی گفت: “مشابه آنچه در سایر رویدادهای مهم مانند عروسی و مهمانی های تولد دیده ایم ، ما اعتقاد داریم این تغییر موقتی به صورت آنلاین کاری است که در یک سال کاملا متفاوت انجام می شود.”

در همان روز که کادیلاک فیرویو دوباره برنامه های خود را مرور کرد ، انتاریو 1396 مورد جدید COVID-19 را گزارش کرد و 17 مورد مرگ و میر جدید در این استان را به ویروس مرتبط دانست.

کادیلاک فیرویو قبلاً اقدامات فاصله فیزیکی و جریان عبور و مرور را انجام داده است ، درخواست کرده است که کارکنان از تجهیزات محافظتی شخصی استفاده کنند و تمیز کردن سطوحی که مرتبا لمس می شوند را افزایش داده است.